Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

vakcine - institucije i poverenje

Anonymous

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 Empty Re: vakcine - institucije i poverenje

Post by Guest Mon 23 Feb 2015, 16:30

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=02&dd=23&nav_category=78&nav_id=961140
    Anonymous

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 Empty Re: vakcine - institucije i poverenje

Post by Guest Mon 23 Feb 2015, 21:22

idioti prelaze sve granice, porede sebe sa zrtvama holokausta. ovo postaje ozbiljna pizdarija.

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 10994588_1032080773472680_2380186788217548061_n

"I will fight for your right to choose, even if you will not fight for mine."

"I'm a biological terrorist. I don't care about the health of others. I'm a moron, idiot, scum of the earth who can't understand science. I should be fined, jailed, taxed extra because of the burden I put on society. I should have my child taken away because obviously, I don't care about her health. 

I should be shipped off somewhere to live with my diseases. My child shouldn't be allowed in school or around others. My address should be made public so that all can know and do who knows what. I should be tackled in the street & forcibly vaccinated. I'm the reason the diseases are being spread, the reason people are suffering and something must be done about me. 

What's next? Should all non-vaxxers be forced to wear some sort of visible insignia to identify us to the general public? Should we be segregated from others? Detained somewhere away from the general populace? Hmm, is this starting to sound familiar? 

When people say things like I mentioned above, when they think them, they are saying them about me. They are saying them about my daughter. Some are saying I should be killed because I'm such a huge threat & danger. Does making a medical decision for my family justify a death sentence? 

This is no longer about pro-vax vs. non-vax. This is about freedom of choice for medical procedures. Our bodies belong to us, not the government. Measles is not a deadly disease. It is not sweeping the nation, killing thousands, as the media hysteria seems to have some believing. It's being used as a scare tactic. It's being used to turn people against each other. 

If SB 277 {or, in our case, S9 and H212} passes, it will be very bad. Not even homeschooling will be safe, since in CA it's considered private school. Everyone will be forced to vaccinate, adults as well. They have many new vaccines in the making that you will be forced to get. 

I promise you, if you send the message that the government owns your body, you will regret it. What happens if they decide anyone with any kind of mental illness must be force medicated with whatever they deem as best? What if they start making medication that people with certain disabilities must take, whether they want to or not? 

I'm not being dramatic. I'm not over-exaggerating. I'm being very serious & trying to get a message across as bluntly as possible. Keeping our rights to our bodies is a must. I shouldn't have to live in fear in a supposed free country. But I do. I shouldn't feel anxiety every time I hear a police car, helicopter, or plane pass by. But I do. I shouldn't fear taking my daughter to the doctor. But I do. I shouldn't have to wonder if/how my family will suffer, be hurt, or even tortured because we make a medical decision that's different. But unfortunately, I do, every day. 

I will fight for your right to choose, even if you will not fight for mine. Forced vaccination infringes on our constitutional rights, on our religious freedoms, and so much more. It is not the answer, and it never will be."
    Indy

Post by Indy Tue 24 Feb 2015, 09:41

I'm a moron, idiot, scum of the earth who can't understand science
    Slažem se sa ovim delom.
    Anonymous

Post by Guest Wed 25 Feb 2015, 19:39

ovo stvarno postaje komicno, i na drugoj strani vakcine - institucije i poverenje - Page 4 1399639816 sta je sledece, da gledaocima u bioskopu objasnjavamo da ih nece udariti voz, ili da prikazemo putnika koji je u novom sadu seo u autobus i ziv stigao u beograd.

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 10428093_346540292220470_1790764005173488447_n
    Erős Pista

Post by Erős Pista Sat 28 Feb 2015, 15:34

Anti-anti-anti-science
    by John Quiggin on February 28, 2015
    I’ve been meaning to write this post for a while, and Paul Krugman has given me a nice jumping off point with this column on how to respond to economists (including highly credentialled ones) who push zombie ideas such as the threat of imminent hyperinflation. As Krugman notes, providing evidence-based criticism, whether politely or rudely, has no impact on people who have strong reasons for wanting to believe something. This is even more true on topics like climate change than it is on economics.
    Dan Kahan, among others, has made much of this fact, drawing the conclusion, in relation to the debate on vaccination that
    The “anti-science trope,” in sum, is not just contrary to fact. is contrary to the tremendous stake that the public has in keeping its vaccine science communication environment free of reason-effacing forms of pollution.
    Despite the phrase “contrary to fact”, Kahan doesn’t, as far as I can see, refute the anti-science trope that
    concern about vaccine risks to disbelief in evolution and climate skepticism, all of which are cited as instances of a creeping hostility to science in the U.S. general public or at least some component of it.
    . Indeed, it’s hard to see how it could be refuted, given that the attitudes cited are both widely held and obviously opposed to the conclusions of science. All he shows is that antivaxerism is much more of a minority position than climate denialism or creationism
    Kahan does, however, show pretty convincingly that the use of the anti-science trope in relation to a particular issue tends to deepen the divide between the pro-science and anti-science sides, reinforcing each in their beliefs. Thus, he concludes, this trope should be avoided. The same kind of line has been put many times in relation to climate change.
    The implicit, and false assumption in the anti-anti-anti-science position is that there is some better way of convincing the anti-science group to change their minds, for example by framing climate change in terms more congenial to political rightwingers. This is pretty clearly wrong. Long experience has shown that nothing is going to shift the right on an issue that has become a tribal shibboleth.
    As Krugman points out, what matters is not the impact on the anti-science group themselves, but on the attitudes to that group among others. The recent measles epidemic didn’t have much of an impact on anti-vaxers, as far as I can see, but it certainly changed attitudes towards them, greatly reducing sympathy for their desire to pursue their deluded beliefs regardless of the risk to the rest of the community.
    The other aspect, which evidently pains Kahan, is that this issue has a clear partisan dimension. Not only are specific anti-science attitudes far more common on the political right, but responses to the anti-science trope also break on partisan lines. I can’t find a link now, but the experimental evidence shows that the reinforcing effect of contrary evidence is stronger among Republicans than Democrats. The differences are much starker among the politically active: the discrediting of antivaxerism on the political left is just one example.1
    Following Krugman, the effect of the anti-anti-science trope is not to persuade Republicans but to undermine the centrist view, dominant until very recently, which saw the ideal outcome of politics as a bipartisan deal in which Republicans prevailed on most point. The underlying assumption that the Republicans were the sensible party has been eroded very gradually over time.
    It’s an obviously debatable question as to whether this development will ultimately harm the right and benefit the left. Recent Republican electoral successes tend to support the observation of the con-man in Huckleberry Finn
    “Hain’t we got all the fools in town on our side? And hain’t that a big enough majority in any town?”
    On the other hand, IIRC, he ended being tarred, feathered and run out of town on a rail.

1. The only remaining issue on which parts of the left still take a full-blown anti-science line is the claim that consuming GM foods has adverse health effects. There are plenty of reasons for concern about GM crops, and other aspects of the privatisation of genomic resources, and continuing to push discredited research on safety risks only weakens the position of anyone seeking to raise those concerns. But even here, it’s clear that the pressure to present a position in line with mainstream science is increasing. ↩

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Anonymous

Post by Guest Sat 28 Feb 2015, 17:17

http://balkans.aljazeera.net/vijesti/epidemija-malih-boginja-u-srbiji-jos-traje

U Srbiji je trenutno registrirano 145 oboljelih, a od tog broja, samo sedam pacijenata je ranije bilo vakcinisano.

Srbija bi, po prognozama Instituta za javno zdravlje  „Dr. Milan Jovanović Batut“, do kraja ove godine trebala proglasiti da su male boginje u toj zemlji iskorijenjene. Ipak, krajem 2014. počela je epidemija koja i dalje traje.
    Stigli su na redovan pregled, ali vakcinaciju protiv malih boginja neće primiti. Sanja Petrović je odlučila da to ne uradi.
    „Možda ta vakcina nije ni potrebna, obzirom da ona štiti dete od zauški, malih boginja. Prosto mislim da su te bolesti nešto protiv čega se mi ranije nismo vakcinisali, a opet smo živi i zdravi, i prosto ne znam da li je potrebno da ga trujem svim tim vakcinama. Može imunitet da se gradi i bez toga, trudimo se da malo prirodnijim putem ojačamo imunitet“, kaže Beograđanka Sanja Petrović.

Odbijanje vakcinacije bez posljedica

Besplatna vakcinacija protiv malih boginja obavezna je u Srbiji više od 40 godina. Posljedica za roditelje, ako odbiju vakcinaciju djeteta - nema.
    „Ja duboko verujem da je vakcinacija jedna velika stvar i jedini pravi način da se deca zaštite od silnih zaraznih bolesti, a pogotovo sada od malih boginja, zauški i parontita, to je MMR vakcina koja se daje posle prvog rođendana“, kaže Prim.dr. Biljana Aleksić iz Doma zdravlja Stari grad.
    U Institutu za javno zdravlje „Dr. Milan Jovanović Batut“ kažu, da je u Srbiji trenutno registrirano 145 oboljelih, a od tog broja, samo sedam pacijenata je ranije bilo vakcinisano, ostali nisu.
    Zbog komplikacija je hospitalizirano 49 pacijenata, većinom mladih osoba u ranim dvadesetim godinama.
    Anonymous

Post by Guest Sun 01 Mar 2015, 18:43

zanimljivo kako su na istoj strani sve dokazane mentolcine 

dr med sci srdjan dragojevic

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 11021097_953521178005814_8458967767733878116_n
    plachkica

Post by plachkica Sun 01 Mar 2015, 19:03

Nisam sigurna da je on na strani antivakcinaškog pokreta, mislim da je ovo odgovor na njihov argument da od boginja mogu oboleti i vakcinisani.
    Nadam se da ne grešim.
    Anonymous

Post by Guest Sun 01 Mar 2015, 19:14

dasta je, lupa sve u sesnaest. 

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 10392406_953523684672230_5045697188558326320_n

a kelerica se inace ukljucila u polivanje antivaksera, bice jos ovakvih momenata  vakcine - institucije i poverenje - Page 4 286371741
    Anonymous

Post by Guest Fri 06 Mar 2015, 22:35

kod neoantivaksera forsiranje veganizma bez ikakvog znanja i edukacije je vazna propratna pojava

http://www.jutarnji.hr/krivi-zbog-zanemarivanja-roditelji-vegani-kojima-je-beba-umrla-zbog-pothranjenosti-osudeni-na-zatvor/1308789/
    Indy

Post by Indy Fri 06 Mar 2015, 22:37

Šta, sad ima i "neo"antivakseri? Auuu...
    Anonymous

Post by Guest Fri 06 Mar 2015, 22:49

pa meni su ovi sadasnji nasi neo. oni po svetu i retki pre kod nas su standardni vakcine - institucije i poverenje - Page 4 1143415371 kod nas to divlja tek par godina, a krenulo je napolju jos pre dvadeset otprilike.
    Erős Pista

Post by Erős Pista Fri 03 Apr 2015, 14:27

Друштво

Алармантна ситуација са вакцинацијом
    vakcine - institucije i poverenje - Page 4 Vakcina
    Фото Д. Јевремовић
    БЕОГРАД – Државни секретар Министарства здравља Борислав Векић изјавио је данас да је ситуација са вакцинацијом деце алармантна, јер је у претходне две године забележен веома мали одзив, износећи податак да је ММР вакцином било 85,8 одсто вакцинисаних, што је најмањи обухват у претходних петнаест година.
    „Са ревакцинацијом, тај проценат износи 89,2 одсто, и то представља најнижи обухват вакцинације том вакцином од 2000. године”, упозорио је Векић на седници Одбора Скупштине Србије за здравство.
    Такође, навео је да је забележен изузетно мали одзив за вакцинацију против хепатита Б, свега 78,8 одсто код деце у 12. години живота, и то су параметри на којима мора да се ради и који су, како је рекао, алармантни, указујући да би проценат вакцинације требало да износи од 95 до 97 одсто.
    „Не смемо да будемо таоци незнања и одређених предрасуда и мислим да стручна јавност и даље треба да буде водиља за решавање свих здравствених проблема и усаглашавања њихове законодавне адаптације”, истакао је Векић.
    Према његовим речима, Министарство здравља ради на усаглашавању Закона о заштити становништа од заразних болести и Закона о заштити права пацијената како би се разјасниле све нејасноће које постоје у јавности или са којима се манипулише.
    „Истакао бих јединствен став свих посланика што нам показује да је здравство изнад политике”, похвалио је Векић парламентарце који су се недавно сложили и својим потписима подржали измене закона о заштити становништва од заразних болести, којима ће вакцинација деце бити обавезна.
    Директор Института за јавно здравље Србије др Милан Јовановић Батут, Драган Илић указао је да је за добар систем имунизације неопходна доступност свих вакцина истичући да светски произвођачи који имају монопол на тржишту, мале земље „држе на резерви”.
    Он је навео да је у том смислу неопходна подршка Скупштине Србије, али Светске здравствене организације.
    „Без обзира на стриктне уговоре, на време обављене тендере, обезбеђене гаранције плаћања, ми се и даље суочавамо са перманентним проблемом, правовременог доступа одређених вакцина од монополиста на светском тржишту и ту је потребно да као држава учинимо нешто”, упозорио је Илић.
    Он је навео да једно од решења могу бити заједнички тендери у региону или заједнички тендер за све земље ЕУ, а назнаке за то већ постоје.
    На данашњој седници Одбора за здравство, чланови тог тела и стручна јавност сложили су се да је вакцинација активност која се не сме доводити у питање, изражавајући забринутост што против имунизације говоре и поједини професори и лекари.
    Посланик СНС Радослав Јовић истакао је да се морају ангажовати све институције друштва, јер се ради о одбрани научних принципа упитавши зашто у том смислу нису више ангажовани САНУ, медицински факултети, Лекарска комора Србије.
    Још је Хипократ одвојио науку од магије, подсетио је члан одбора из ДС Душан Милисављевић рекавши да у Србији још увек постоји празноверје и надрилекарство које може да угрози здравствено стање деце.
    Он је поновио да је имунизација спасила много живота и да је невероватно да се у 21.веку говори о томе да ли је вакцинација корисна, напомињући да би он први био против вакцинације, уколико би добио веродостојан податак да је она штетна. Он је посебно нагласио да не постоји ниједан озбиљан рад који вакцинацију може довести у везу са аутизмом.
    Милисављевић је поручио онима који се залажу за слободу избора указујући да је то пракса у неким земљама западне Европе, да је 95 одсто деце у Немачкој вакцинисано.
    Ако је држава прописала обавезну вакцинацију, држава ће сносити одговорност за сваку компликацију, рекао је Милисављевић и додао да институт Торлак има могућности да врши додатну контролу вакцина које се увозе.
    Танјуг
    објављено: 03.04.2015.

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Anonymous

Post by Guest Fri 03 Apr 2015, 14:36

ma nek se ne vakcinisu, kad vec neko nece da baci atomsku bombu na septicku jamu, i to ce pomoci nestajanju idiota.
    bemty

Post by bemty Fri 03 Apr 2015, 14:37

uh, ja moram ovo moje da odvedem na vakcinaciju. nece mi to oprostiti.

_____
    Warning: may contain irony.
    Anonymous

Post by Guest Fri 03 Apr 2015, 14:39

Pa dobro, ciroza i hepatocelularni karcinom (uobicajene posledice hepatitisa B kod novorodjencadi koja su tu bolest dobila od majke) daleko su opasniji od zlih vakcina.

Ponovicu: antivaksere treba tretirati kao biohazard.
    Sergen Yalçın

Post by Sergen Yalçın Fri 03 Apr 2015, 15:15

a ko si sad pa ti?

_____
    I don't have pet peeves, I have major psychotic fucking hatreds
    паће

Post by паће Fri 03 Apr 2015, 16:21

Неки трол, игнор'ши.

_____
       commented, fermented, demented, mementoed, cemented, lamented.
       анархеологистика: оно кад не знаш где си га затурио, и кад.
    plachkica

Post by plachkica Fri 03 Apr 2015, 17:03

http://zoomportal.rs/karleusa-poziva-na-protest/

Ne znam šta da kažem na ovo.
    Nadam se da je njen uticaj minoran i da neće imati neke veće efekte.
    Agdw Hmlkh

Post by Agdw Hmlkh Sat 04 Apr 2015, 04:00

zena je jebena tempirana bomba. nadam se da su biki & postmoderni gradjanski blok ponosni na svoju investiciju.
    Bluberi

Post by Bluberi Sat 04 Apr 2015, 04:22

+1
    Anonymous

Post by Guest Sun 05 Apr 2015, 17:13

kljucne reci su im miran porodicni protest i nasa deca.
    Anonymous

Post by Guest Sun 05 Apr 2015, 17:52

Ovo glupiranje moze se zavrsiti za jedan dan, trazenjem potvrde o vakcinaciji prilikom upisa  u vrtic i osnovnu skolu.
    bemty

Post by bemty Sun 05 Apr 2015, 18:00

citam danas da je na tom anti-vaxx protestu u beogradu bilo 200 ljudi. saka jada.

_____
    Warning: may contain irony.
    Anonymous

Post by Guest Sun 05 Apr 2015, 18:04

srecni su jer ih je podrzao jedan poslanik, zna se iz koje stranke vakcine - institucije i poverenje - Page 4 1399639816 ocito ne znaju da ta stranka u programu i dalje ima neke principe eugenike. parafraziracu jednog ns lekara, sve sto ti u zivotu treba su neznanje i samouverenost, onda je samo nebo granica.

vakcine - institucije i poverenje - Page 4 20048724185521206634a30180083609_640x429

Post by Sponsored content

Current date/time is Mon 13 May 2024, 09:45