Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

    Krediti i franci

    Filipenko

    Posts : 22555
    Join date : 2014-12-01

    Krediti i franci Empty Krediti i franci

    Post by Filipenko Sun Jan 18, 2015 10:39 pm

    Imam jedno glupo pitanje...al' sam na pravom topiku, pa ajde.

    Zašto ljudi koji su se zadužili u švajcarcima nisu sami krivi?
    ficfiric

    Posts : 34232
    Join date : 2012-02-10

    Krediti i franci Empty Re: Krediti i franci

    Post by ficfiric Sun Jan 18, 2015 10:53 pm

    Totalni sam laik po tom pitanju ali da pitam - da li su znali koliko ce para trebati da vrate ako uzmu taj kredit?


    _____


    Uprava napolje!

    Filipenko

    Posts : 22555
    Join date : 2014-12-01

    Krediti i franci Empty Re: Krediti i franci

    Post by Filipenko Sun Jan 18, 2015 11:33 pm

    Poenta je da nisu mogli znati unapred...ali su se zaduživali u valuti za koju su mislili da će im biti manja rata.

    E sad, zašto su to mislili, to je druga stvar. Ja razumem jednu stranu medalje - njima su bankari tako rekli i oni su ih poslušali. U tom smislu, oni jesu donekle prevareni. Ali, sa druge strane, morali su se sami raspitati šta, kako, koliko, i proceniti onda da li im se zaista isplati.

    Možda ja nisam dobra osoba za tu vrstu poređenja jer imam određeno ekonomsko znanje, ali ja sam gledajući valjda iste podatke i iste pokazatelje i guglajući po tom istom internetu došao do zaključka da treba štedeti u francima, a nikako zaduživati se - dakle, dijametralno suprotno.