Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Virus

kondo

Virus - Page 4 Empty Re: Virus

Post by kondo Sun May 24, 2020 4:32 pm

Dambo wrote:Jel ima tamo da se kupi testo za dumplinge Virus - Page 4 1143415371

Bila je na spratu prve polovine starog TC ranije neka hole in the wall gde prodaju gyoze ready to eat ili smrznute, trebalo bi videti da li uopste rade pa pitati. Nisam se peo tamo, malo sam se ozracio od kolicine otrova za pacove po coskovima a bio sam sa psetancem pa smo pozurili napolje. Prethodno sam uzeo 2 paketa smrznutih gyoza.

Dobra vest je da sam usput izbrojao jos 3 nove radnje tipa azijske samiske, sa prilicno nezavisnom nabavkom tako da je sada izbor stvarno jako dobar. Posto sam trazio da kupim susamovo ulje video sam barem 5-6 vrsta razlicitih. I uzeo sam neke susene shitake koje na kraju kad se rehidriraju ispadnu upola cene kod ovih zlocinaca domacih.

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun May 24, 2020 4:59 pm

rumbeando wrote:

Jezivo. Deres nekog 30 godina papreno za zdravstveno osiguranje, a onda ga pustis da umre eto tako i jos zadrzavas informacije.

Nego sto se ja plasim da to isto i nas ceka u narednom periodu.
    rumbeando

Post by rumbeando Sun May 24, 2020 5:10 pm

Covid-19 patients are no longer infectious after 11 days of getting sick even though some may still test positive, according to a new study by infectious disease experts in Singapore.

A positive test “does not equate to infectiousness or viable virus,” a joint research paper by Singapore’s National Centre for Infectious Diseases and the Academy of Medicine, Singapore said. The virus “could not be isolated or cultured after day 11 of illness.”

The paper was based on a study of 73 patents in the city-state.
    https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-05-24/covid-19-patients-not-infectious-after-11-days-singapore-study

Based on the accumulated data since the start of the COVID-19 pandemic, the infectious period of SARS-CoV-2 in symptomatic individuals may begin around 2 days before the onset of symptoms, and persists for about 7 - 10 days after the onset of symptoms.
    https://www.ams.edu.sg/view-pdf.aspx?file=media%5c5556_fi_331.pdf&ofile=Period+of+Infectivity+Position+Statement+(final)+23-5-20+(logos).pdf
    No Country

Post by No Country Sun May 24, 2020 6:02 pm

Гледе Шведске: без удубљивања у проблематику у то колико је њихов приступ човечан/ економски оправдан/ добро осмишљен (а није ништа од тога) - тзв. Фаза 2 у коју управо улази и остатак тзв. Запада - тоето, шведски модел. Ајде на посао, ајде у школе, па ко умре... сахранићемо га.

_____
    Међутим у Србији-мук, када вам кажем-мук!

Post by MNE Sun May 24, 2020 7:38 pm

i zvanično smo corona free  Virus - Page 4 1552546758 Virus - Page 4 2439132509 Virus - Page 4 1537447672

https://www.vijesti.me/vijesti/drustvo/crna-gora-i-zvanicno-bez-oboljelih-od-koronavirusa
    паће

Post by паће Sun May 24, 2020 7:46 pm

Еколошка! Још да има домаћег никшићког...

_____
       commented, fermented, demented, mementoed, cemented, lamented.
       анархеологистика: оно кад не знаш где си га затурио, и кад.
    rumbeando

Post by rumbeando Sun May 24, 2020 7:49 pm

1 Смедерево 28
    2 Град Београд 7
    2 Врање 7
    4 Нови Пазар 3
    4 Лесковац 3
    4 Велика Плана 3
    4 Тутин 3
    8 Прокупље 2
    8 Зајечар 2
    8 Град Ниш 2
    8 Пирот 2
    12 Бачка Топола 1
    12 Смедеревска Паланка 1
    12 Сурдулица 1
    12 Нови Сад 1
    https://covid19.data.gov.rs/infected
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun May 24, 2020 7:59 pm

No Country wrote:Гледе Шведске: без удубљивања у проблематику у то колико је њихов приступ човечан/ економски оправдан/ добро осмишљен (а није ништа од тога) - тзв. Фаза 2 у коју управо улази и остатак тзв. Запада - тоето, шведски модел. Ајде на посао, ајде у школе, па ко умре... сахранићемо га.

Da, ali ipak nije to isto kad se to sprovodi od pocetka, kad je i manje iskustva sa hendlovanjem virusa, kad ni javnost ne zna dovoljno, kad je manje testiranja, pracenja kontakata i generalno mnogo vise zarazenih za koje se ne zna da su zarazeni. Plus izgleda i da namerno nisu obavestavali gde je outbreak, a izgleda da i danas ne testiraju ni izbliza dovoljno, sto je skandal za zemlju takve razvijenosti.
    Mr.Pink

Post by Mr.Pink Sun May 24, 2020 8:32 pm

Virus - Page 4 99383879_249655553041919_8671365840492298240_o.jpg?_nc_cat=1&_nc_sid=730e14&_nc_eui2=AeGH3DzNUOw65nFn0lD-8egITfBcjOpq_cdN8FyM6mr9xwVxrCkwlefdnU5hYfGPV7E&_nc_oc=AQkiSszObBGoMIQovKBVBM9u6z-iGjf9-7KgvoLjXpXqx6lqd4t0VanOF0T8cXtjCEs&_nc_ht=scontent.fbeg2-1

_____
    radikalni patrijarhalni feminista

smrk kod dijane hrk
    Mr.Pink

Post by Mr.Pink Sun May 24, 2020 8:37 pm

od kabadahija koji su ustali protiv najvece supersile na svetu dok su ih desetkovale male boginje

do retarda kojima brisu i cenzurisu naloge na fejsu o limunadama i zabranjuju ulazak u wallmart bez maski

_____
    radikalni patrijarhalni feminista

smrk kod dijane hrk
    Anonymous

Post by Guest Mon May 25, 2020 9:20 am

Sweden 'wrong' not to shut down, says former state epidemiologist

Scientist who oversaw the response to Sars says country has failed the vulnerable

Richard Orange
    Sun 24 May 2020 09.07 BST

The predecessor of Sweden’s state epidemiologist has broken her silence on the country’s controversial coronavirus strategy, saying she now believes the authorities should have put in place tougher restrictions in the early stages of the pandemic to bring the virus under control.

Annika Linde, who oversaw Sweden’s response to swine flu and Sars as state epidemiologist from 2005 to 2013, had until now expressed support for her country’s approach under her successor, Anders Tegnell.

But she has now become the first member of the public health establishment to break ranks, saying she has changed her mind as a result of Sweden’s relatively high death toll compared with that of its neighbours, Denmark, Norway, and Finland.

“I think that we needed more time for preparedness. If we had shut down very early ... we would have been able, during that time, to make sure that we had what was necessary to protect the vulnerable,” Linde told the Observer.

For two days last week Sweden had the highest per capita death rate in the world on a seven-day rolling average, and the overall death toll is expected to pass 4,000 this weekend.

Per capita death rates in Denmark, Finland and Norway, which all put in place far-reaching lockdowns, are now, respectively, four, seven and nine times lower than that of Sweden.

Sweden has run the least restrictive strategy of any developed country, leaving lower secondary schools, bars, restaurants, shopping malls and gyms open, and allowing gatherings of up to 50 people. It has placed heavy reliance on the social responsibility and common sense of the public.

Linde said that she had initially shared the thinking underpinning Sweden’s approach. “The basic perception was, I think, that sooner or later, irrespective of what you do, you will have the whole population infected,” she said.

“So when Anders Tegnell said ‘we will flatten the curve, and we will protect the vulnerable’, I thought ‘we will reach herd immunity after a while. It could be a good strategy’. I wasn’t that critical.”

Since then many countries have demonstrated that it is possible to dramatically lower the incidence of coronavirus infection and bring the pandemic, at least temporarily, under control.

At the same time, the second part of Sweden’s strategy – to protect the elderly and other risk groups – has failed.

“This was like a dream that we could protect the elderly, with very little basis in reality,” argued Linde, who as a 72-year-old has now spent more than two months in semi-isolation.

Politicians, the media and the public in Sweden continue largely to support the public health agency’s handling the pandemic, with the exception of a small group of academics and researchers. Linde’s criticisms, first aired in an interview in the Dagens Nyheter newspaper, mark the first critical intervention from a member of the public health establishment.

Tegnell, in an interview to be broadcast today on Swedish national radio, conceded that the country was in a “terrible situation” but dismissed the idea that a lockdown would have helped.

“It very common to come up with that criticism, and say ‘if we had locked down, we could have done so much more before. But when I ask the question, ‘what, exactly, could we have done which would have changed so much?’, then I don’t get so many answers.”

Linde said Tegnell was wrong to place the blame for the high rate of infection in Swedish elderly care homes on the local authorities and the private companies who run them.

This “sounds logical”, she said. “But it should be informed upwards that the preparedness is there, so that those that decide on the strategy know that the strategy is possible to realise. This was missing.”

She attributed the failure of Sweden’s approach partly to the public health agency’s unwillingness to adapt a pre-prepared strategy built on the experience of influenza pandemics, such as Spanish flu and swine flu, to coronavirus.

“The fact that it was compared too much to influenza epidemics could have made us make the wrong assumptions in the beginning,” she said. “We could have maybe had another development had we been, for example, more aware of the risk of spread from asymptomatic individuals.”

https://www.theguardian.com/world/2020/may/24/sweden-wrong-not-to-shut-down-says-former-state-epidemiologist?CMP=share_btn_tw

Kad kažu "relativno visoka smrtnost u poređenu sa susedima"

Anonymous

Post by Guest Mon May 25, 2020 9:38 am

Virus - Page 4 EYzGbAzXgAI6F7-?format=jpg&name=900x900

rumbeando

Post by rumbeando Mon May 25, 2020 10:25 am

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Mon May 25, 2020 10:48 am

Bendegúz Somogyi wrote:...
    lepo je videti da svedi polako izlaze iz masovne psihoze, podrzavam Virus - Page 4 903208043

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Mon May 25, 2020 11:03 am

relativno visoka smrtnost u poređenu sa susedima"

Virus - Page 4 1399639816

Uzas
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Mon May 25, 2020 11:05 am

rumbeando wrote:

Car
    Anonymous

Post by Guest Mon May 25, 2020 11:33 am

"Tvrdnja da će vakcina za koronu postojati do kraja leta – domen naučne fantastike"
    https://www.rts.rs//page/stories/sr/%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%81/story/3134/koronavirus-u-srbiji/3964633/vakcina-koronavirus-faze-rusija-testiranje.html
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Mon May 25, 2020 11:45 am

Ma dobro to naravno
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Mon May 25, 2020 11:49 am

Banko ukazuje da može da se desi da lek za koronavirus dobijemo pre vakcine.

Uvek mi je i kao laiku to izgledalo kao verovatna opcija

Post by beatakeshi Mon May 25, 2020 12:16 pm

Šta kaže Rujević, jel bila preterana briga zbog korone?
    disident

Post by disident Mon May 25, 2020 12:17 pm

Da, sta kaze bradata govnarcina?

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete
    kondo

Post by kondo Mon May 25, 2020 2:53 pm

mislio sam da je sajam raspušten a sad mi drugarica koja priprema neku produkciju kaže da im se jedan glumac zarazio, iz zaječara, da je pola grada bolesno bukvalno i da ih u turama prevoze na sajam. pa mašala!

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    rumbeando

Post by rumbeando Mon May 25, 2020 3:49 pm

Zatvara se privremena bolnica na Novosadskom sajmu

NOVI SAD - Privremena bolnica na Novosadskom sajmu se zatvara, a do petka iz kovid sistema izlazi i KBC Zvezdara, odlučeno je danas na sastanku ministra zdravlja Zlatibora Lončara sa direktorima kovid bolnica. Iz kovid sistema već su izašli Institut za ortopedsko-hirurške bolesti Banjica i i nova zgrada KC Niš koji su dezinfikovani, zaposleni testirani i počeli su danas da primaju prve pacijente.
    Ortopedija Banjica od danas radi operacije onkoloških pacijenata i hitna stanja - prelome, a od sledeće nedelje počeće da operišu pacijente sa liste čekanja.

"Opšta bolnica u Pančevu od četvrtka kreće da radi u punom kapacitetu. Do petka će biti ispražnjena i Gradska bolnica, nakon toga sledi dezinfekcija, testiranje zaposlenih i vraćanje u normalan režim rada", rekao je Lončar novinarima nakon sastanka.

Doneta je i odluka da se zatvori privremena bolnica na Novosadskom sajmu i u naredna dva dana pacijenti koji su negativni na virus korona biće otpušteni kući, ostali raspoređeni u druge ustanove.

Privremena bolnica na Sajmu u Beogradu nastavlja sa radom.

Trenutno imaju 89 pacijenata, od toga 45 zaraženih je stiglo iz Smedereva.

"Privremena bolnica na Sajmu u Beogradu još ne može da se zatvori, nastaviće da radi. Napravićemo novu organizaciju, pošto će neki zdravstveni radnici koji su radili na Sajmu morati da se vrate u svoje matične kuće - domove zdravlja, institute", naveo je ministar.

Novi "džepovi" u kojima je registrovano više obolelih od virusa korona su Vranje, Leskovac, Zaječar i Smederevo.

Epidemiolozi Medicinskog fakulteta uradili su još jedan proračun po kome se očekuje da krajem juna bude registrovan poslednji slučaj virusa korona.

Prof. Tatjana Pekmezović sa Medicinskog fakulteta kaže da je prethodnih dana bilo više zaraženih, ali da to ne menja sliku i da se poslednji registrovan zaražen slučaj očekuje 25-25. juna.
    http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/novi-sad/zatvara-se-privremena-bolnica-na-novosadskom-sajmu_1128034.html
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Mon May 25, 2020 4:11 pm

Znaci krenuli su da testiraju smesan broj ljudi.
    rumbeando

Post by rumbeando Mon May 25, 2020 6:33 pm

Spala knjiga na dva sedam slova.

1 Врање 13
    2 Град Београд 7
    3 Град Ниш 5
    4 Лесковац 4
    5 Бујановац 2
    5 Смедерево 2
    7 Вршац 1
    https://covid19.data.gov.rs/infected