Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Novak - četnik sa reketom

Erős Pista

Novak - četnik sa reketom - Page 3 Empty Re: Novak - četnik sa reketom

Post by Erős Pista Sun Jan 09, 2022 12:35 am

Летећи Полип wrote:Leb ti jebem, pa ovo je za neku grcku dramu.

Dogtooth!

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Sun Jan 09, 2022 12:36 am

Uvukao bi Srbiju u govna. PCR testovi su nam onda mudo marjanovo. A i pomogla mu je drzava da falsifikuje medjunarodno osetljiv dokument, i ugrozila ceo svet zdravstveno.

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 12:38 am

Janko Suvar wrote:meni bi gore bilo da je namerno ugrozio nekog. mada ja nisam ciljna grupa uopste.
    Ne, to je uzas, ali forgery...to je ciao.
    lalinea

Post by lalinea Sun Jan 09, 2022 12:38 am

Mór Thököly wrote:Mmmm, ne verujem. Na Zapadu te nista ne opra od lazi. Ludilo jos i moze da prodje. Mislim na medije.
    to (stvaran pozitivan test) bi znacilo da mu se na antivakser kaci jos i ili "covid denier" ili "totalno me boli uvo za bilo koga drugog, ukljucujuci i tamo neku decu".
    ne znam, meni se cini da je u tom slucaju (a izgleda u svakom slucaju) kod svetske publike zavrsio (a koliko je to daleko od zavrsetka karijere, ne znam).

a lepo je mogao da se vakcinise i u miru potvrdi GOATstvo...

_____
    you cannot simply trust a language model when it tells you how it feels
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Sun Jan 09, 2022 12:40 am

Erős Pista wrote:
    Летећи Полип wrote:Leb ti jebem, pa ovo je za neku grcku dramu.

Dogtooth!

Moze i to, al pre sam mislio na one gde malo malo dolazi glasnik i donosi vesti o sve vecoj sramoti i fejlovima.

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 12:40 am

lalinea wrote:
    Mór Thököly wrote:Mmmm, ne verujem. Na Zapadu te nista ne opra od lazi. Ludilo jos i moze da prodje. Mislim na medije.
    to (stvaran pozitivan test) bi znacilo da mu se na antivakser kaci jos i ili "covid denier" ili "totalno me boli uvo za bilo koga drugog, ukljucujuci i tamo neku decu".
    ne znam, meni se cini da je u tom slucaju (a izgleda u svakom slucaju) kod svetske publike zavrsio (a koliko je to daleko od zavrsetka karijere, ne znam).

Publika je jedno, a drugo ima dosta u medijima onih koji bi imali razumevanja, svi koji su protiv lokdauna, mera, maski, ima ih. Forgery je nebranjiv, to je kraj.to je kriminal.
    Anonymous

Post by Guest Sun Jan 09, 2022 12:42 am

vidiš ti to, ipak je bitno šta si radio nakon pozitivnog testa. ko bi rekao (ja).
    rumbeando

Post by rumbeando Sun Jan 09, 2022 12:42 am

​ 
    What to Watch for in the Novak Djokovic Australia Court Case

Novak Djokovic is scheduled for a virtual hearing to appeal the cancellation of his visa for entry into Australia. The proceeding will take place Monday January 10 at 10:00 am local time in the Federal Circuit and Family Court of Australia.
    The hearing could determine if Djokovic will be allowed to compete in the 2022 Australian Open, where he is a 9-time champion. Because of the significance, we gathered legal context from an immigration lawyer with expertise in court hearings such as this. It should be noted that the lawyer is not involved in the Djokovic case, and their comments are purely informational. Comments are edited for clarity.
    Q: What is the biggest key for Djokovic at the hearing?
    A: The most important takeaway is that the government has to say that the decision was about rules or legal requirements. The fastest way for Djokovic to win his legal case is if the government admits it was a political decision to deny his entry at the border.
    Q: Who has the burden of proof in this case?
    A: The most basic principle of immigration law is that a country controls its borders and a foreign national has no right to enter or stay in the country unless allowed by the government. The burden is on the foreign national to justify their entry, not the government.
    Q: If the issue is about rules and requirements, can’t Djokovic easily prove his case by showing that he was granted a visa before he got on a plane?
    A: A foreign national interviewed by an immigration officer (including at a border by a border officer) needs to provide sufficient evidence to justify their entry to the country. Most of the time it goes smoothly as they review one’s paperwork, but the officer can dig deeper if the initial information does not satisfy them. If the officer remains unsatisfied that the foreign national is eligible to enter, they may deny entry at the border even if the visa was granted before flying there. The officer has quite a bit of discretion in making their decision, but it is not unlimited, and their decision can be legally challenged via an application for judicial review in the courts.
    Q: What does Djokovic need to do to prove his case?
    A: Djokovic’s lawyers have applied for judicial review of the officer’s decision. They have to show that the officer’s decision was unreasonable. Or they can show it was procedurally unfair (unlikely in this case as there isn’t too much procedural fairness owed at the border) or that it was biased. The key question is, based on the information that was before the officer at the border, was the officer’s decision reasonable? Courts are typically deferential to an immigration officer’s decision so it will not be easy to show that the officer’s decision was unreasonable.
    Q: What about the fact that others who were also unvaccinated were let into the country based on the same medical exemption?
    A: The government lawyers defending the decision do not have to refer to the examples of other tennis players coming in or justify those other decisions to let in other tennis players. Djokovic’s lawyers will likely refer to that, of course, but those decisions involve private information of other individuals and are not relevant to the officer’s decision in this case.
    Q: Are there other scenarios for how this might end, other than the judge deciding for or against Djokovic?
    A: What the government (in this case the Minister responsible for this legal area) could have done is, despite the officer’s decision, formally grant a special exception to let Djokovic come in anyway (and they can still do that now).
    Q: Why would the government suddenly help Djokovic to grant him entry?
    A: If the public opinion changes on this issue or for some other reason (perhaps bowing to pressure from the Serbian government) and/or if Djokovic does provide further evidence to the government lawyers that does improve his case. He wouldn’t have the right to use that information in the present Court hearing, but it might be enough for the government lawyers to decide to allow this option.
    Q: What about the option of letting Djokovic play the Australian Open while this case is still ongoing?
    A: It appears his lawyers already tried this, and it hasn’t worked so far, but what they may still try to do is allow Djokovic to remain in the country (and compete) while this whole legal challenge is going on. Then even if they lose the challenge later it won’t matter because the tournament will be over. The Court seems to have resisted the idea so far (which is why the hearing is being held so quickly) and it seems unlikely Djokovic would convince a court on this point.
    https://tennisconnected.com/home/2022/01/08/what-to-watch-for-in-the-novak-djokovic-australia-court-case/
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 12:43 am

Bitno je, ali je i dalje manje loše nego da je fake dokument tj da je neko falsifikovao za njega. To sto je taj neko mozda drzava Srbija...to bi bilo interesantno
    Erős Pista

Post by Erős Pista Sun Jan 09, 2022 12:44 am

Ovo je sad vec vrlo zabavno, mada ce na kraju prilicno izgledno da najebe i cela Srbija, sto naravno nece valjati. Ali uzivajmo bar dok bogati placu.

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Anonymous

Post by Guest Sun Jan 09, 2022 12:44 am

Erős Pista wrote:Ovo je sad vec vrlo zabavno, mada ce na kraju prilicno izgledno da najebe i cela Srbija, sto naravno nece valjati. Ali uzivajmo bar dok bogati placu.
    +1
    lalinea

Post by lalinea Sun Jan 09, 2022 12:46 am

Mór Thököly wrote:
    lalinea wrote:

Publika je jedno, a drugo ima dosta u medijima onih koji bi imali razumevanja, svi koji su protiv lokdauna, mera, maski, ima ih. Forgery je nebranjiv, to je kraj.to je kriminal.
    da, jeste forgery gori, u pravu si.

ja samo ne vidim ni kako ce se iz ovoga izvuci tek tako, da zavrsava karijeru onako kako je hteo. naneo je sebi ogromnu stetu.

_____
    lalinea

Post by lalinea Sun Jan 09, 2022 12:46 am

Cousin Billy wrote:vidiš ti to, ipak je bitno šta si radio nakon pozitivnog testa. ko bi rekao (ja).
    doduse, za sud u ponedeljak ne bi trebalo da bude bitno...

_____

Post by MNE Sun Jan 09, 2022 12:48 am

na koliko ciklusa se sad vrti PCR u Srbiji po defaultu, čini mi se da je nešto smanjivano? Ono, mogli su da narihtaju spravu na, lupam, 150 ciklusa kako bi mu izvukli pozitivni test i da sve bude legalno a onda kad mu je nakon 5-6 dana trebao negativni da spuste to na 20 i voila, eto si negativan.
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 12:53 am

Erős Pista wrote:Ovo je sad vec vrlo zabavno, mada ce na kraju prilicno izgledno da najebe i cela Srbija, sto naravno nece valjati. Ali uzivajmo bar dok bogati placu.

Pa ako ne zeli da najebe (ako je to stvarno radjeno) onda mora da ga krivicno goni. A tu dilemu bi definitivno bilo zabavno gledati. Doduse, mora i ovako.
    kondo

Post by kondo Sun Jan 09, 2022 12:58 am

ako ništa drugo najebaće rio tinto, žrtva novog isusa neće biti uzaludna

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Anonymous

Post by Guest Sun Jan 09, 2022 1:17 am

lalinea wrote:
    Cousin Billy wrote:vidiš ti to, ipak je bitno šta si radio nakon pozitivnog testa. ko bi rekao (ja).
    doduse, za sud u ponedeljak ne bi trebalo da bude bitno...
    Zakonski ne, naravno
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 1:28 am

Patrijarh je rekao da je Ðoković „zatočen jer je hteo svoju slobodu“, 
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 1:30 am

Ali sad će kružok.
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 1:46 am

Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Jan 09, 2022 1:47 am

Ovde se ne zna ko je ludji
    rumbeando

Post by rumbeando Sun Jan 09, 2022 1:54 am

Tviter anketa pisca i kolumniste Sidnej Morning Heralda:

Nešto povoljniji procenti su na anketama engleskog Ekspresa i holandskog Brabants Dagblada.

Novak - četnik sa reketom - Page 3 C2eiAGO

https://www.express.co.uk/sport/tennis/1546419/Novak-Djokovic-deportation-banned-Australian-Open-poll-update

Novak - četnik sa reketom - Page 3 J3H03fm

https://www.bd.nl/sport/poll-is-het-terecht-dat-djokovic-in-australie-wordt-geweigerd~a3be6447/
    rumbeando

Post by rumbeando Sun Jan 09, 2022 1:56 am

Mór Thököly wrote:

U pitanju je lik s majicom na kojoj je zastava komunističkog Vijentama i koji drži transparent s prozivkom vlasti države Viktorije da su komunističke jer drže Novaxa kao taoca.  Novak - četnik sa reketom - Page 3 1251298951

Novak - četnik sa reketom - Page 3 FIaz2mQUcAIZ_sq?format=jpg&name=large
    Anonymous

Post by Guest Sun Jan 09, 2022 2:11 am

objasnio mi car:go vozač da je zbog Novaka prestao da nosi masku. morao sam da menjam vozilo, pošto u tom univerzumu sam ja sad postao histerični nacista i protivnik slobode.

od sad više nema rasprave, samo jebem milu majku u pičku ko počne da mi mrsi muda oko korone.

eno na PPP Harper objašnjava da su protivnici Novakovog ponašanja ljudi koji se "histerično plaše korone", to je naime patologija, nenormalno ponašanje, tako čovek kaže.
    Janko Suvar

Post by Janko Suvar Sun Jan 09, 2022 2:30 am

Cousin Billy wrote:
    od sad više nema rasprave, samo jebem milu majku u pičku ko počne da mi mrsi muda oko korone.
    mora tako

Edit: u svoj ozbiljnosti, pitala me baba (koja kao svaka baba u Srbiji kad bi razmisljala da li iz pozara da spasi mene ili Djokovica, dosta bi dilema bila), da li je moguce da Novak zna nesto o vakcinama sto se krije. 

Eto, to je ono sto on radi ljudima u zemlji, svojim uticajem i mestom u javnosti.

Post by Sponsored content

Current date/time is Mon May 13, 2024 5:09 pm