Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

istorijski fragmenti

Anonymous

istorijski fragmenti - Page 5 Empty Re: istorijski fragmenti

Post by Guest Sat Apr 14, 2018 12:22 pm

istorijski fragmenti - Page 5 1399639816

Erős Pista

Post by Erős Pista Sat Apr 14, 2018 12:39 pm

Weird fanfiction  istorijski fragmenti - Page 5 3579118792

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Xexoxical Endarchy

Post by Xexoxical Endarchy Sun Apr 15, 2018 8:16 pm

bosanska vikipedija izdominirala na temu cazinske bune

_____
    Spomen-naplatna rampa "Zoran Babić"
    Anonymous

Post by Guest Thu Apr 19, 2018 12:33 pm

Hans Asperger aided and supported Nazi programme, study says
    Eight-year study finds pioneer of paediatrics assisted in Third Reich’s euthanasia programme

Kate Connolly in Berlin
    Thu 19 Apr 2018 01.00 BST   Last modified on Thu 19 Apr 2018 10.05 BST  

istorijski fragmenti - Page 5 1060

The research into Dr Hans Asperger was conducted by Herwig Czech at Vienna’s Medical University.  
    The Austrian doctor after whom Asperger syndrome is named was an active participant in the Nazi regime, assisting in the Third Reich’s euthanasia programme and supporting the concept of racial hygiene by deeming certain children unworthy to live, according to a study by a medical historian.

Herwig Czech, from Vienna’s Medical University, has made the claim in an academic paper published in the open access journal Molecular Autism, following eight years of research into the paediatrician Hans Asperger.
    Asperger is hailed as a pioneer in the field of child psychiatry and paediatrics, particularly for his groundbreaking contribution to the understanding of Asperger syndrome and the autism spectrum.

But by unearthing previously untouched documents from state archives, including Asperger’s personnel files and patient case records, Czech has revealed a scientist who allied himself so closely with the Nazi ideology that he frequently referred children to the Am Spiegelgrund clinic, which was set up as a collecting point for children who failed to conform to the regime’s criteria of “worthy to live”.

Nearly 800 children died at the clinic between 1940 and 1945, many of whom were murdered under the notorious child euthanasia scheme.

In a joint statement, the editors of Molecular Autism – Simon Baron-Cohen, Ami Klin, Steve Silberman and Joseph Buxbaum – said they welcomed the fact that Czech’s “meticulous research” had finally thrown light on decades of scepticism about Asperger’s claims that he had taken a caring approach to his patients.

“The degree of Asperger’s involvement in the targeting of Vienna’s most vulnerable children has remained an open and vexing question in autism research for a long time,” they wrote in a joint statement.

At the time the term Asperger syndrome was first coined in London in 1981, by Dr Lorna Wing, they added, “She and we as scientists and clinicians, as well as the broader autism community, were unaware of Hans Asperger’s close alliance with, and support of, the Nazi programme of compulsory sterilisation and euthanasia.”

Among Czech’s findings is a photo of the distraught face of Herta Schreiber, who suffered from encephalitis and died of pneumonia three months after her admittance to Spiegelgrund, on Asperger’s orders, a day after her third birthday.

Asperger ordered her transfer because “she must be an unbearable burden to her mother” and she was deemed incurable. A specimen of Herta’s brain, found in a preparation jar in the basement of the clinic in the late 1990s, was buried in 2002, Czech said.

There was no evidence that Asperger deliberately targeted for euthanasia the patients with distinct psychological characteristics he had called “autistic psychopaths”, under the diagnosis for which he became famous, said Czech. But his diagnoses proved burdensome for many of his patients, even years after the collapse of the Nazi regime. Asperger continued working as a doctor for more than three decades.

Neither, said Czech, was there evidence of the benevolent attitude towards his patients that Asperger and others later boasted of. Czech also found a distinct lack of evidence of Asperger’s self-coined “pedagogic optimism”, according to which some could be treated or cured.

Asperger did take considerable pride in his “Heilpädagogik” – therapeutic pedagogy – which promoted the popular idea among his colleagues and Nazi leaders at a time of labour shortages that in certain cases people with autism made excellent soldiers and reliable workers. But Asperger also wrote about the need to “carry out restrictive measures” against patients deemed to be incurable and with hereditary conditions “out of a sense of great responsibility” towards the German race.
    https://www.theguardian.com/world/2018/apr/19/hans-asperger-aided-and-supported-nazi-programme-study-says
    Anonymous

Post by Guest Fri Apr 20, 2018 11:23 pm

valjda može ovde

istorijski fragmenti - Page 5 DbPs7ETXkAASdQr
    boomer crook

Post by boomer crook Sat Apr 21, 2018 12:29 am

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Filipenko

Post by Filipenko Sat Apr 21, 2018 12:53 am

Ali taj "guess" je bio baziran na naucnim cinjenicama istorijski fragmenti - Page 5 653969040
    Anonymous

Post by Guest Thu Apr 26, 2018 6:08 pm

Communist robot dreams
    Tech flourished in communist Bulgaria and so did a body of science fiction asking vital philosophical questions

https://aeon.co/essays/how-communist-bulgaria-became-a-leader-in-tech-and-sci-fi
    Erős Pista

Post by Erős Pista Sat Apr 28, 2018 9:17 am

istorijski fragmenti - Page 5 Db1tno10

Josip Broz Marx u opancima  istorijski fragmenti - Page 5 3579118792

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

boomer crook

Post by boomer crook Sat Apr 28, 2018 9:22 am

odakle je ova genijalnost? inace je jakoviti jugo komuniste crtao kao pravoslavne svestenike sa zvezdom umesto krsta (koji naravno ugnjetavaju jadne katolike).

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Erős Pista

Post by Erős Pista Sat Apr 28, 2018 9:26 am

Sa tvitera! istorijski fragmenti - Page 5 1143415371

Hocu reci, nemam pojma iz kojih novina.

_____

Filipenko

Post by Filipenko Sat Apr 28, 2018 9:31 am

Al sto je Svabo opet jedini spreman dosao u fajt.  istorijski fragmenti - Page 5 1317743302
    паће

Post by паће Sat Apr 28, 2018 9:54 am

Ал' кад је Енвер Маркс најкилавији међу њима...

_____
       I drove a škodilak before it was cool.
       Морони на власти чешће мењају правила него гаће.
    Sotir

Post by Sotir Sat Apr 28, 2018 1:04 pm

bruno sulak wrote:odakle je ova genijalnost? inace je jakoviti jugo komuniste crtao kao pravoslavne svestenike sa zvezdom umesto krsta (koji naravno ugnjetavaju jadne katolike).

Ко ти је тај Јаковити?
    паће

Post by паће Sat Apr 28, 2018 1:08 pm

Sotir wrote:
    bruno sulak wrote:odakle je ova genijalnost? inace je jakoviti jugo komuniste crtao kao pravoslavne svestenike sa zvezdom umesto krsta (koji naravno ugnjetavaju jadne katolike).

Ко ти је тај Јаковити?

istorijski fragmenti - Page 5 3579118792
    Тај исти...

_____
       I drove a škodilak before it was cool.
       Морони на власти чешће мењају правила него гаће.
    disident

Post by disident Sat Apr 28, 2018 8:06 pm

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=413&cl=35

jeste da mi je dosadno u radnji, al mozda jos nekom bude zanimljivo. Kaplana Burovica smo pominjali na tesinoj temi, sto doduse ne pomaze uopste da se rastumaci ova zbrka od ispovesti/pisma, mada meni najvise lici na nepovezani rent senilnog coveka kome se jesu najebali majke. 

Ps posle cauceskove rumunije, sledeca na tema interesovanja je enver hodzina albanija, posebno stvari vezane za vojsku,bezbednost, ludu saradnju sa maovom kinom. Ako neko ima ili zna zanimljive linkove,knjige,clanke il bilo koji drugi materijal na tu temu, nek slobodno sibne ovde il na pm

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete

Post by Nino Quincampoix Mon Apr 30, 2018 10:54 pm

istorijski fragmenti - Page 5 FO9P8Pz
    disident

Post by disident Wed May 02, 2018 10:39 am

jedna zanimljivost takoreci 

Svetozar Milosevic се осећа разочарано у Hadzi - Đerina 26, Beograd.
    7 ч. · Belgrade · 

Dobro Jutro poštovani prijatelji .
    Maj mesec .
    Šta reći ?
    Pričao sam Vam za 2000 g i posetu MO Ojdanića Moskvi .
    Bilo još nešto .
    Naš predsednik SRJ Slobodan Milošević, i stric, i rođeni brat mlađi moga oca, odlučio je bio da dodeli odlikovanje patrijarhu Moskovskom i Vseja Rusi Alekseju II .
    To je bilo tada najviše odlikovanje naše zemlje .
    Tu ću sada možda izgledati ne korektno, ali govorim istinu .
    Moj otac nije želeo 1998 g da bude ambasador u Moskvi . Već je bio imenovan za predsednika banke Franco Yougoslave, 1998 g, i mi smo trebali da se selimo iz Moskve za Pariz .
    Ali, dobro je što nismo, kako je vreme pokazalo . Bombardovanje . 5 oktobar . Čini mi se da je bolje što smo ostali u Rusiji .
    Znači otac je bio ambasador od oktobra 1998 g .
    A stric i predsednik SRJ, je bio Slobodan Milošević, mlađi rođeni brat moga oca Bore .
    A tata, Bora, je bio ambasador .
    Šta je To ambasador ja imam konfuznu predstavu, to je činovnički posao, naporan, pipav i slično .
    Moram da Vam kažem, moj otac je PATIO . Sekirao se . Bio ljubomoran . Zavistljiv . I slično .
    A zašto ?
    Zato što je njegov mlađi brat Slobodan dao zvaničan papir gospodinu Dragomiru Kariću da predstavlja njega lično i zemlju u Rusiji .
    Znači "dva" ambasadora .
    Jedan, moj otac, iskustni diplomata, obrazovan, koji je dobro govorio ruski, i koji nije bio novčano bogat .
    Sa druge strane, gospodin Dragomir, uspešni mladi poslovni čovek, energičan i drčan, novčano veoma dobro situiran .
    Moj otac je toliko patio, zbog toga, da nismo znali, kako da mu pomognemo .
    I zaista, složićete se, čudna situacija, najblaže rečeno .
    Ali predsednik Sloba je bio nemilosrdan . Ne treba ga žaliti . On je gazio . Palio . Ubijao . I mene jako razočarao .
    Sa druge strane, gospodin Dragomir, je i dan danas, istaknuti predstavnik ugledne i zaslužne porodice srbske Karić .
    I, da se ja pitam, ja bih rekao, da niko, od svih živih srba, NE zaslužuje da bude ambasador Srbije u Moskvi danas osim gospodina Dragomira .
    Ali možda njemu To nije interesantno . I u ostalom, ja se NE pitam .
    Ali da se vratim na temu odlikovanja patrijarha Alekseja Drugog .
    Otac i ambasador Bora je 2000 g diplomatskom poštom dobio orden da ga uruči patrijarhu .
    I trebalo je da patrijarh dođe u ambasadu da dobije taj orden .
    Međutim, u poslednjem trenutku, stigla je naredba iz Beograda, da orden mora da se vrati, i da će taj orden uručiti patrijarhu lično predsednik SRJ prilikom posete Patrijarha Beogradu kasnije Te 2000 godine, koju je organizovao gospodin Dragomir .
    Otac i ambasador Bora je bio uništen, nesrećan, plakao je i slično, svi smo bili nesrećni, ali smo mi taj orden vratili za Beograd .
    Međutim, patrijarh se do kraja Te 2000 godine i nije pojavio u Beogradu, tako, da mu ni predsednik SRJ Sloba nije uručio taj orden .
    Da dodam, samo, da je, prema indikacijama, kojima raspolažemo, svemu tome "kumovala" gospođa Mira Marković, strina .
    I, da dodam, da jedna od firmi građevinskih, gospodina Dragomira, koja je tada, 2000 g, završavala građevinski objekat u Moskvi - trezor ruske centralne banke, posao vredan 500 miliona dolara, isto tako, gospodin Dragomir je govorio i obećavao da će predsednik SRJ Sloba doći u Moskvu i zvanično i lično otvoriti taj objekat .
    Nikada se To nije desilo .
    Predsednika SRJ Slobu su izdali i smenili, uhapsili, isporučili Hagu, i nikada nije došao u Moskvu niti otvorio Trezor niti odlikovao patrijarha Alekseja II .
    Eto .
    Iz memorije mojih ličnih, tužnih, po malo više tragičnih, uspomena .
    Neki su umrli . Neki su u autu . A opet kad pogledaš, nekima, i dalje, ide dobro ...

_____
    Pristalica krvne osvete
    Anonymous

Post by Guest Fri May 04, 2018 1:24 pm

Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Fri May 04, 2018 1:31 pm

Under Prussia je super istorijski fragmenti - Page 5 1399639816

Filipenko

Post by Filipenko Sat May 05, 2018 12:02 am

Stvaralac i uništitelj.

istorijski fragmenti - Page 5 31963989_604689916576589_5786525041793433600_n

Post by Nino Quincampoix Sat May 05, 2018 9:25 pm

istorijski fragmenti - Page 5 BtoMBwF
    disident

Post by disident Sat May 05, 2018 9:27 pm

istorijski fragmenti - Page 5 R1V7gLFM1n_s1BVMuIWZiG9egSQb6loLYKvXObClH_511oXOMN4ZHyKzSguaTsUBhpuAVQ=s124
    Image size:
    638 × 440
    No other sizes of this image found.

Best guess for this image: speech

Dajte opis za nas mladje generacije  istorijski fragmenti - Page 5 1233199462

_____
    Pristalica krvne osvete

Post by Nino Quincampoix Sat May 05, 2018 9:31 pm

Slavko Perović pokazuje tri prsta jednom rukom i L drugom... Koalicija Narodna sloga - LSCG i Narodna stranka, Slavko Perović i Novak Kilibarda, ebony & ivory, jin i jang, ulje i sirće...
    Filipenko

Post by Filipenko Sat May 05, 2018 10:31 pm

Ne vidim šta je tu čudno, ustaše su znale oduvek šta znače tri prsta, za razliku od blesavih Srba.

Post by Sponsored content

Current date/time is Mon May 06, 2024 3:36 pm