Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

youtube radio

Daï Djakman Faré

youtube radio - Page 26 Empty Re: youtube radio

Post by Daï Djakman Faré Fri Apr 10, 2020 10:04 pm

salami 'lefty' balogun (yourubaland, sakara zanr). ovo sto krene od 08:00 do 11:00 je madjija

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat Apr 11, 2020 5:26 pm

sunce ti jebem, kakav je bog sani aliyu dandawo. kakva supremacija forme :heart:

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat Apr 18, 2020 2:48 pm

mene izludjuju ovi nigerijski yt anonimusi koji bukvalno sa pola kurca nakon poslepodnevne dremke izvedu nesto potpuno genijalno

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Apr 28, 2020 9:25 pm

nagyon jó. saka olayigbade remek ember volt !

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Fri May 01, 2020 2:38 pm

yorubaland poznaje 2 olatunji-ja: mladji u je babatunde olatunji (1927) koji je zapravo popularniji izvan nigerije i nekakav preteca world music zanra; on se 1950-ih odselio u ameriku i postao popularizator yoruba bubnjeva (to zvuci onako, ja nisam nesto odusevljen), a drugi je yusufu olatunji (1909), jedno 2-3 najvecih imena sakara zanra u nigeriji.

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Fri May 01, 2020 4:23 pm

yusufu olatunji - aka baba legba kako su ga od miloste zvali - je inace izdao blizu 50 LP albuma do svoje smrti 1978. nemam nikakvu statistiku ispred sebe no to je npr. cifra koja je potpuno nezamisliva za hause severnjake (ja mislim da kad saberes sva hausa praise singing LP albumska izdanja od 1950-ih do 1978 da ih nema toliko). samo mala ilustracija u koliko su boljoj poziciji jorube: poznati hausa praise singer dan maraya jos je - kada mu je polydor izdao prvi LP sredinom 1980-ih - od srece poslednju pesmu na albumu posvetio polydor kompaniji (lik je bukvalno praise singovao jebenu multinacionalnu korporaciju), a ovi se u lagosu se maltene se izivljavali sa viniliom (pazite ove bogate discogs profile yusufu olatunji-a i ayinde barrister-a). ovo ispod je A strana vol. 24 pod nazivom "Oba Oluwa Loni Dede"

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat May 02, 2020 2:00 pm

evo sad i fuji moze da se slusa. fuji i apala su mi poslednja linija odbrane. ako me vidite da sam poceo da kacim juju ovde, to ce znaciti da sam prso.

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat May 02, 2020 2:57 pm

ako ste mislili da je glorifikovanje kriminalaca, lupeza i secikesa hausa specijalitet i da su jorube nesto bolje, prevarili ste se

Jimoh Ishola alias Ejigbadero - infamous entrepreneur & real estate mogul

He founded Jimsol Nigeria Ltd, a nail manufacturing company. He was also a land speculator, an Omo-onile. Active in the 1960s & 1970s, he was popular with Lagos Mainland's high society. Details of his origin are unknown outside of his extended family, but he was probably born & raised in Oja-Oba, Ibadan. He was apprenticed to his uncle in Lagos sometime in the 1950s & eventually founded Jimsol Nigeria Ltd, a nail manufacturing company.

In the early 60s, Jimoh entered the real estate market as a land speculator. As a serial land grabber, he would try to purchase private or communal land for kobos on the Naira & when his offers were turned down, he used his private army of miscreants to intimidate landowners. One of the cases that brought him into notoriety was when he sold an uncompleted building in Agege to one R.G. Okuwobi in 1962 & then later sold the same building to another party.

In 1975, Jimoh went to clear some communal farmland in Alimosho (then just a village) he had earlier grabbed in 1970. He met stiff resistance from the occupants led by one Raji Oba, who reported his constant harassment to the police at Agege. On one occasion, Jimoh led a group of armed men to the farmland, they were again met by Raji Oba & other residents of the village, in the heat of the argument, Jimoh stabbed Raji near the eyebrow only wounding him.

On August 22nd, 1975, Jimoh saw an opportunity, his wife had just given birth & he was throwing a party to celebrate it. He had invited several socialites to the ceremony. Earlier during the day, he visited Alimosho with his boys where they shot & killed Raji Oba, the murder was witnessed by Raji's wife Sabitu & her neighbor Nimota Kelani. Jimoh allegedly returned to his party & used the occasion as an alibi. Jimoh was arrested the same day after a mob stormed Agege Police Station. He could've gotten away with the murder, however, it ignited a popular revolt against landgrabbers & rich people in Lagos mainland especially - Mushin, Agege-Alimosho areas.

Jimoh's influential friends deserted him & he was tried for 3 years, On Thursday, October 26, 1978, a panel of the Supreme Court comprising My Lords: Alexander, Fatai-Williams, Irikefe, Bello, and Idigbe affirmed his conviction and dismissed his appeal. In 1979, four years after the gruesome murder of Raji Oba, Jimoh Ishola, alias Ejigbadero, was hanged.

Reign of Terror – The Story of Ejigbadero, The King of Land Grabbers

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat May 02, 2020 6:36 pm

olatunji vol 21 - ijimere shogigun. voznja samo taka youtube radio - Page 26 4101625831

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun May 03, 2020 6:18 pm

jebote i dalje sam na vol 21 (vidi prethodni post), ovo mi je sad go to yusufu olatunji ploca.

ovaj call & response sto krene na 34:00 je toooliko ridiculously good... mislim sta je uopste to ? kako to funkcionise kao muzika ? lik bukvalno izvlaci nepostojece harmonije iz svog dupeta. ko za opkladu youtube radio - Page 26 3579118792

'e saces da vidis od cega cu da napravim harmonijsku strukturu'. 'vi u horu pevajte owuseni cestit' aga a ja cu da vokalno improvizujem nesto sa IAUEU sve vreme'. boooogbogbogbog. kakav bog youtube radio - Page 26 3137070404

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Mon May 04, 2020 7:42 pm

17 i 21 zasad najbolji volume-i

_____
    ficfiric

Post by ficfiric Fri May 08, 2020 4:26 pm

_____

Uprava napolje!

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat May 09, 2020 3:10 pm

od svih lead instrument kombinacija koje postoje u hausa praise singing-u, moram reci da su mi zicani instrumenti - gurmi i molo - najmanje muzicki interesantni, sto je verovatno razumljivo. musa gumel je ovde podrzan sa kalangu orkestrom pa je to jotu interesantnije (a i pomalo zvuci kao ali makaho 3 puta ubrzano  youtube radio - Page 26 1233199462 ). musa gumel je obviously iz gumela (jigawa state, nigerija) ali ovaj tribal jamboree fazon - i uopste gurmi i molo - je popularniji u nigeru nego u nigeriji.

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun May 10, 2020 1:36 pm

ali makaho svira gurmi - zicani instrument - uz vrlo rudimentarnu pratnju kalangu bubnjeva (neki kalangu redux od jednog ili dva bubnja). u pitanju je zinder provincija (jugoistok nigera). pored harune uji-a, ali makaho je verovatno najpoznatiji hausa praise singer koji svira gurmi. google je potpuno nem na pretragu imena osobe koja se praise singuje (uwar dan indo) ali imamo izvesnih hintova u koment sekciji jer tamo neko kaze 'the amount of insults in this song' tako da je moguce da je rec o tzv zambo podzanru (character assassination songs).

svirka je izuzetno prosta, ali vrlo intenzivna - ekstaticni trance jamboree koji se konstantno buildup-uje... u nekom momentu na 11:42 upadne neki ISIS radio program za decu, ali samo na 30 sekundi. pored glasa ali makaha tu je i njegov sekundant (uvek zaboravim kako se na hausa jeziku zove institucija ovih likova sto kenjaju u ril tajmu pored glavnog praise singera ali njihova je funkcija bukvalno meta-komentarisanja samog nastupa i u sustini sugerisanja publici sta da misle o samom praise singer-u; pa tu cesto i praiseovanja samog praise singer-a)

_____
    bradilko

Post by bradilko Tue May 12, 2020 4:57 pm

http
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat May 16, 2020 2:37 pm

ocajan je snimak ali je prvi i jedini koji imamo - hajiya fati pampo prvi put na YT youtube radio - Page 26 658766951

uzasno sudanski zvuci sve ovo sa plehovima i zenskim alelalaukanjem, da ne znam o cemu se radi rekao bih sudan milion posto

_____
    Solus_Rex

Post by Solus_Rex Sun May 17, 2020 12:54 am

Vasi u zdravlje:
    youtube radio - Page 26 1552546758

_____
    "Sisaj kurac, Boomere. Spletkario si i nameštao ban pa se sad izvlačiš. Radiša je format a ti si mali iskompleksirani miš. Katastrofa za Burundi čoveče.
    A i deluje da te napustio drugar u odsudnom trenutku pa te spašavaju ova tovarka što vrv ni ne dismr na ribu, to joj se gadi, i ovaj južnjak koji o niškim kafanama čita na forumu. Prejaka šarža."  - Monsier K.
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun May 17, 2020 1:24 pm

joooj nasao sam ovaj vrlo rani rendition moje omiljene pesme od mamman shate (mislim da su rane 1980-te, mozda cak i 1970-te). u vreme kada su hausa praise singeri skoro pa obligatorno spevali epopeje iskuljicivo o emirima i generalima, mamman shata poetski uzdize vestine vozaca umaru dandua, sina dandune iz gwandua - neku teeesku sirotilju iz kebbi provincije - i ujedno reklamira njegove usluge u pesmi. kakav apsolutno neponovljiv car  youtube radio - Page 26 696916107

voznja do lagosa je duga, ako vam treba sigurna ruka - umaru dandu danduna na gwandu
    put preko sahare je peskovit, posaljite samo iskusnog vozaca -umaru dandu danduna na gwandu

_____
    ficfiric

Post by ficfiric Sun May 17, 2020 2:01 pm

A ovo je broj njegovog telefona?

_____

Uprava napolje!

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun May 17, 2020 2:26 pm

haha, nije - to je telefon ovog YT arhivara yasira abubakara koji naplacuje nasnimavanje videa (gomila njegovih klipova su skraceni na 2 minuta i preseceni sa: narucite jos klipova tradicionalne muzike na ovaj telefon) youtube radio - Page 26 1143415371

_____
    disident

Post by disident Wed May 20, 2020 7:00 pm

Bog

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Wed May 20, 2020 7:17 pm

super je ovo hajfajvovanje 'idemo na marsa' na pocetku sa zenom zelenom

mislim nije da SF themed folk/dens spotovi u nas imaju ne znam koliki pool za referenciranje youtube radio - Page 26 3579118792

_____
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Thu May 21, 2020 6:26 pm

youtube radio - Page 26 1949538119

_____

Post by Nino Quincampoix Fri May 22, 2020 9:33 pm

♏

Post by ♏ Sat May 23, 2020 7:41 am

Post by Sponsored content

Current date/time is Thu Mar 28, 2024 9:10 pm