Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Partizan by Ostoja

Partizan by Ostoja - Page 20 Empty Re: Partizan by Ostoja

Post by beatakeshi Wed Mar 13, 2024 12:25 pm

Puno sreće. Meka ruka ali je mnogo spor, i u kretanju i u reakciji.

Post by beatakeshi Wed Mar 20, 2024 12:00 am

Šta se desilo sa Smajlijem? On ima koncentraciju kao ona veverica iz Ajs Ejdža
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Wed Mar 20, 2024 12:35 am

eh da je samo smajli. ovo konstantno nudjenje vec dobijenih utakmica u 4/4 je neizdrzivo.

ugl stagod da je nema veze sa kosarkom vec psihologijom.

svaka cast kaboklou za ovo sto igra na poslednjih par utakmica. ja sam mislio da je on bivsi.

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    ficfiric

Post by ficfiric Sun Mar 31, 2024 5:29 pm

Informer wrote:POLITIKA

Željko Obradović u društvu poslanika DPS! Srbi u Crnoj Gori ogorčeni (FOTO)

Partizan by Ostoja - Page 20 890118_screenshot-21_ig

Trener košarkaša Partizana Željko Obradović sastao se danas uoči utakmice Partizan-Budućnost, ni manje ni više, nego sa poslanicima DPS-a!

Obradović, kao proslavljeni srpski trener, umesto da se sastane sa političkim predstavnicima srpskog naroda ipak bira da sedne sa predsednikom DPS-a Danijelom Živkovićem, kao i poslanicima te političke partije Milošem Nikolićem i Andrijom Nikolićem. Na slici se takođe nalaze i bivši košarkaš Nikola Peković, a kako bi to moglo da prođe i bez našeg „Veskobara“, bivšeg predjednika Košarkaškog saveza Veska Barovića.

Podsećanja radi, upravo je ova politička grupacija do juče jurišala na Srpsku pravoslavnu crkvu u Crnoj Gori, navodno spremala traktorijade, a i danas su itekako aktivni u napadu na Srpsku pravoslavnu crkvu koju od milošte nazivaju Crkva Srbije, atakuju na srpski jezik, etiketiraju Srbe kao genocidan narod, međutim, to očigledno ne smeta Obradoviću da u ovom lepom prolećnom danu uživa sa liderima antisrpskih snaga u Crnoj Gori.

Srbi u Crnoj Gori su itekako ogorčeni ovom fotografijom uoči spektakla koji se očekuje u Morači.

Podsećamo, odbrojavaju se sati do košarkaškog spektakla u „Morači“, gde Budućnost Voli dočekuje Partizan (19.30). Utakmica direktno odlučuje o drugom mestu na kraju ligaškog dijela ABA lige. Dva rivala imaju isti broj pobeda (18) i večerašnji pobednik kolo prije kraja ligaškog dela ostaje sam na drugoj poziciji, te bi imao prednost domaćeg terena u eventualnom okršaju u polufinalu.

_____

Uprava napolje!

ficfiric

Post by ficfiric Tue Apr 09, 2024 9:05 pm

Tristan Vukcevic: 'I didn't like it in Partizan, I had a very bad time'
    2024 April 09 20:22

https://basketnews.com/news-204439-tristan-vukcevic-i-didnt-like-it-in-partizan-i-had-a-very-bad-time.html

Vukcevic said Partizan was to blame for his departure to the NBA.

Tristan Vukcevic surprisingly left Partizan Mozzart Bet Belgrade in the middle of the season to go play for the Washington Wizards in the NBA. He has now explained why.

Vukcevic has already seen a steady improvement in minutes on the court. He's played for more than 20 minutes throughout the last four games for the Wizards, averaging 14.3 points and 6.5 rebounds during that span.

"Yes, I like it much more. It's faster, I'm playing freely," he told Toni Canyameras from Mundo Deportivo about the differences of playing style between Europe and the NBA. "It's more doing what you can do well, less plays, and more playing with talent."

Vukcevic admits - he left Europe because of the experience he had with Partizan. Despite a significant buyout, the big man decided it was better for his career to leave the Serbian team.

"I wanted to do it. It was my decision because I didn't like it in Partizan, I had a very bad time for two years," Vukcevic declared. "And when that opportunity came, I said: 'I don't care. I'm going to pay for it, and that's it.'"

"Well, a lot of things happened, I don't want to get into too much detail. But I didn't play much, and when I played, I didn't feel comfortable on the court," he said.

Although he clearly stated Partizan played the biggest part in his leaving Europe, Vukcevic says he's grateful to head coach Zeljko Obradovic.

"Yes, he helped me a lot, and I always speak well of him. I was 18 when he picked me up and seeing basketball elsewhere has really helped me a lot, I can say," Vukcevic said.

_____

Uprava napolje!

ficfiric

Post by ficfiric Fri Apr 12, 2024 8:47 am

Vucicevi blizanci

OTKRIVAMO Funkcioneri Partizana i Zvezde, Ostoja Mijailović i Željko Drčelić, imaju zajednički biznis: Zidaju luksuzni kompleks na Bežanijskoj kosi
    https://nova.rs/vesti/biznis/otkrivamo-funkcioneri-partizana-i-zvezde-ostoja-mijailovic-i-zeljko-drcelic-imaju-zajednicki-biznis-zidaju-luksuzni-kompleks-na-bezanijskoj-kosi/

Između navijača Crvene zvezde i Partizana neprijateljstvo je ogromno, ali to ipak ne utiče na biznis čelnih ljudi dva kluba. U jeku rasprave o tome koji je klub veći državni projekat i kome više pomaže vlast, “Nova” otkriva da predsednik KK Partizan Ostoja Mijailović i predsednik Upravnog odbora KK Crvena zvezda Željko Drčelić već tri godine imaju zajedničku firmu - “Lux invest internacional”.

_____

Uprava napolje!

Post by Sponsored content

Current date/time is Sun Apr 28, 2024 12:11 pm