Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

R.I.P.

boomer crook

R.I.P. - Page 27 Empty Re: R.I.P.

Post by boomer crook Thu Aug 16, 2018 11:55 pm

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    boomer crook

Post by boomer crook Fri Aug 17, 2018 12:20 am

mozda braci metalcima ovo znaci

http://www.blabbermouth.net/news/huntress-singer-jill-janus-dies-of-apparent-suicide/

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun Sep 02, 2018 5:49 pm

pre 3 meseca je umro koisha seta (ili kweysha ili koysha, postoje razne skole izgovaranja njegovog imena - nazalost, to sto ne znamo ni kako mu se ime tacno izgovara je vec dosta indikativno po njegovu sudbinu). rodjen na siromasnom jugu, kao pripadnik marginalizovane volajta etnicke grupe (5 ili 6 grupacije po velicini u etiopiji), snimio jedan od najslusanijih etiopskih albuma 1990-ih (dole okaceni) i to na svom maternjem vojlajta jeziku koji je nerazumljiv 95% stanovnistva u etiopiji. no kako je bio nepismen, izdavac ga je prevario i sacinio takav ugovor sa njime gde mu je koysha prodao mu je sva prava za 100 dolara. album se rasprodao u nekoliko dostampavanih tiraza i svi zivi su slusali njegovu muziku a on nije video dinara od toga i zavrsio je kao prosjak u adis abebi. 1999 disney studios dodje u etiopiju da snimi dokumentarac o zivotu hajle gebreselasija, cuvenog dugoprugasa, i uzme setinu muziku za soundtrack i ne plati muceniku ni dinara. 2015-2016 je neka televizija radila srceparajucu 'gde su sta rade' emisiju gde su ga posetili u adisovim slums-ima, u jednoj maloj limenoj udzerici gde je ziveo i pricali sa njime. i sad vidim po netu da mu je posle neko organizovao koncert na stadionu u volajta regionu gde bukvalno ceo stadion ekstaticno peva njegove hitove ali evo izgleda godinu dana posle toga je umro. RIP  R.I.P. - Page 27 4135669698

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun Sep 02, 2018 6:44 pm

nasao sam tu bozicnu emisiju gde ga posecuju neki odvratni ulickani voditelj i filmska ekipa u kartonskom limenom naselju. kao poklon mu donose 2 gajbe piva, dusek i ovcu na povodcu (nova godina 2007 po etiopskom kalendaru je 2014 po nasem). mislim bas je potresno. posle su mu valjda sredili producente za novi album i koncert na stadionu u domovini.

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Agdw Hmlkh

Post by Agdw Hmlkh Thu Sep 13, 2018 2:03 am

umro miodrag cheza stojanovic iz kazimirovog kaznenog korpusa / profila profila / viet vieta / supernauta. RIP !

_____
    The thing that so pleases me about DMT is that, you know, a lot of people will not take a psychedelic like LSD and Psilocybin or something because it lasts hours and hours and inevitably when dealing with things that last that long you're gonna end up dealing with 'your stuff'. Your anxieties, your fears, your this & that..  A lot of people dont care for that sort of thing, whether that's good or bad is another issue. With DMT -it lasts four minutes- and how *lost* can you get in an examination of childhood trauma in four minutes, especially when you've got hundreds of elves tugging at your coatsleaves?
    Agdw Hmlkh

Post by Agdw Hmlkh Thu Sep 13, 2018 2:08 am

didakticki ciklus o ventilatorima su ipak neprevazidjeni. ako me neko pita sta je najbolji postpank u jugoslaviji ja kazem kazimirov kazneni korpus / profili profili kaseta.

_____
    The thing that so pleases me about DMT is that, you know, a lot of people will not take a psychedelic like LSD and Psilocybin or something because it lasts hours and hours and inevitably when dealing with things that last that long you're gonna end up dealing with 'your stuff'. Your anxieties, your fears, your this & that..  A lot of people dont care for that sort of thing, whether that's good or bad is another issue. With DMT -it lasts four minutes- and how *lost* can you get in an examination of childhood trauma in four minutes, especially when you've got hundreds of elves tugging at your coatsleaves?
    kondo

Post by kondo Thu Sep 13, 2018 1:53 pm

RIP. gledao sam KKP u pivari neke 1982 na primer ili tako nekako. ceza je ceo zivot izgledao kao da je ustao iz groba i izasao na binu.

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Sep 13, 2018 8:40 pm

Neka mu je laka zemlja
    Joó János

Post by Joó János Fri Nov 02, 2018 2:36 pm

jebote bog

umro glavni residents R.I.P. - Page 27 2729202060

R.I.P. Hardy Fox, co-founder and chief composer of The Residents has died

Santa Dog's a Jesus Fetus
    Has no presents
    Has no presence
    In the future...
    ...In the future

R.I.P. - Page 27 4135669698

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Indy

Post by Indy Fri Nov 02, 2018 11:04 pm

Bogme kakav je to trip bio, bili su i ostali apsolutno jedinstveni...

Nadam se sad da će ih uvesti u školske programe. Barem će biti u mojoj školi R.I.P. - Page 27 1233199462

Joó János

Post by Joó János Fri Nov 02, 2018 11:09 pm

residentsi jebote. da nije bilo njih, otprilike ne bi bilo niceg !

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Joó János

Post by Joó János Fri Nov 02, 2018 11:18 pm

omiljeni bend mojih omiljenih bendova

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Joó János

Post by Joó János Fri Nov 02, 2018 11:21 pm

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Joó János

Post by Joó János Sat Nov 03, 2018 12:39 am

evo i dokumentarca koga zanima

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Joó János

Post by Joó János Sat Nov 03, 2018 12:54 am

samo da postavimo stvari u perspektivu - brian eno objavljuje 1975 oblique strategies. residents-i (i cabaret voltaire, jos par bendova) prakticno zive oblique strategies kroz njihov theory of obscurity, intencionalnu mitomaniju i fabrikacije narativa oko benda vec 3-4 godine pre toga.

sto je jos bitnije, imaju svoj home recording studio od 1971 ! dakle historical credit ide njima kao pionirima DIY-a, jer bukvalno sve dobro sto je nastalo u drugoj polovini 1970-ih i 1980-ih je nestalo kao posledica DIY revolucije.

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    kondo

Post by kondo Sat Nov 03, 2018 1:04 am

saučešće brte, vidim smorio si se

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Joó János

Post by Joó János Sat Nov 03, 2018 1:05 am

jesam smorio sam se, nisam mislio da cu se ovoliko smoriti jer sam smatrao da su nerelevantni zadnjih 30 godina i koji vise kurac sa residents-ima i maltene sam se smejao drugaru kad je hteo da me odvuce na koncert prosle godine. a u sustini osecam se ko da mi je deda umro R.I.P. - Page 27 1949538119

ali zanimljivo je napomenuti da na primer ono sto je klasicna tekovina kasnih 1960-ih, odnosno sto se uopste nije primilo na generaciju muzicara 1980-oh (na new wave, punk, industrial i ostale pravce) je bio taj njihov para-teatarski shtick. to je maltene izumrlo sa henry cow-om. osamdesete su zahtevale jasne i jednostavne forme.

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Joó János

Post by Joó János Sat Nov 03, 2018 2:23 am

inace, postoji nesto jako neprijatno u vezi toga sa kojom su lakocom residentsi ovladali marketingom i u sustini muz. industrijom, odnosno kako ce - posto su se depersonalizovali, tj. razvezali od konkretno postojecih licnosti sa svojim zivotim vekom - brend nastaviti da postoji i posle njihovih smrti.

postoji nesto blago jezivo tu i moram ipak reci da mi je svaki njihov lozacki socijalni klon iz osamdesetih mi je drazi od njih.

_____
    Has no presents
    Has no presence
    In the future
    In the future
    Anonymous

Post by Guest Fri Dec 07, 2018 10:05 am

Pete Shelley...

Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Fri Dec 07, 2018 11:06 am

Tuga
    kondo

Post by kondo Fri Dec 07, 2018 11:09 am

brate dolaze te godine, 61

_____
    #FreeFacu

Anonymous

Post by Guest Fri Dec 07, 2018 10:18 pm

Pređi smrče na Pita Libertina Doertija.
    I kak ose to zna da je umreo neko iz Rezidentsa, kad su anonimusi? Trebalo bi da je to kenotaf. Ali, kako se zna? Hardi Koks - pih, čisto sumnjam. To je arranged, podmetnuli biolesnika, obećali mu da će da mu 'rane babu i dedu kad umre, i to je to. 
    Ali, Pit Šeli, e to je gubitak. Nikad više Bazkoksi uživo, hajde bubnjar đene-đene, ali unjkavi feminizirani pop glasić Pita Šelija... U Andertounsima su nekako skrpili s Polom MekLunijem i to sporazumno, ali sada... A rano.

Post by beatakeshi Wed Dec 19, 2018 4:24 pm

Bojan Hreljac
    паће

Post by паће Wed Dec 19, 2018 4:25 pm

Пу!
    Јеботе.
    Ео овде пратити шта је радио.

_____
       I drove a škodilak before it was cool.
       Морони на власти чешће мењају правила него гаће.
    Anonymous

Post by Guest Sun Feb 17, 2019 12:48 pm

Poginuo Šaban Šaulić

Post by Sponsored content

Current date/time is Thu May 09, 2024 10:54 pm