Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lab Leak Theory

Anonymous

Lab Leak Theory - Page 4 Empty Re: Lab Leak Theory

Post by Guest Tue Nov 02, 2021 11:38 am

ne moram ni da budem oprezan, dobro znam na koje radove (ne ove koji su non-peer reviewed) se poziva i koje su interpretacije izokrenute tako da izgledaju kao dokaz za lab leak.

vidim koordinisan napor da se jedan deo legitimnih naučnih radova, uz dodatak onih koji samostalno nemaju veliku težinu ali imalu lepu i poželjnu "aromu" - ima tu i lepe paralele sa vinarstvom gde se osnovnoj sorti dodaje i "začinska" kao što je petit verdot da cela stvar bude solidnija - interpretira na potpuno isti način uz namerno korišćenje potpuno iste logičke pogreške. monolitna struktura tog napora jasno upućuje da je posredi ili planirana akcija ili masovno kačenje na bandwagon sa vrlo jasnim retoričkim pravilima.
    Anonymous

Post by Guest Tue Nov 02, 2021 11:52 am

Летећи Полип wrote:making natural recombination between the viruses unlikely.

a onda otvoriš preprint...

Taken together, all these lines of evidence and reasoning show that the acquisition of the polybasic furin
    cleavage site by SARS-CoV-2 is a “missing link” in our understanding of its evolutionary history, that can only
    be addressed through the discovery of new viruses. The principle of Theodosius Dobzhansky (1973) "Nothing
    in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution" becomes more relevant in the case of the pandemic
    virus, not only because there is the hypothesis of a laboratory origin, but also because there is a furin site
    that has changed the world.
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Nov 23, 2021 3:16 pm

https://spectatorworld.com/topic/wuhan-covid-lab-leak-theory-even-stronger/

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!

Post by MNE Tue Nov 23, 2021 3:22 pm

"Then last month a bunch of emails, uncovered by a lawsuit from the so-called White Coat Waste Project, returned the ball right back over the net. They comprised an exchange between the American virus-hunting foundation, the EcoHealth Alliance and its funders in the US government. The scientists discussed collecting viruses from bats in eight countries including Burma, Vietnam, Cambodia and Laos between 2016 and 2019. But to avoid the complication of signing up local subcontractors to their grants in those countries, they promised to send the samples to a laboratory they already funded. And where was this lab? Wuhan."

manje više svi veliki problemi počnu ovako
    Anonymous

Post by Guest Tue Nov 23, 2021 3:22 pm

Bukvalno u tekstu piše da nema nikakvih dokaza za lab leak.

Tekst se svodi na "scientist did some sciencing and something bad must have happened because China bad"
    Anonymous

Post by Guest Tue Nov 23, 2021 3:25 pm

Koji problemi počinju, MNE, i kako? Rastumači molim te šta si ti ovde video što te je navelo na analogije sa nekim drugim problemima.
    паће

Post by паће Tue Nov 23, 2021 4:06 pm

Cousin Billy wrote:Bukvalno u tekstu piše da nema nikakvih dokaza za lab leak.

Tekst se svodi na "scientist did some sciencing and something bad must have happened because China bad"

А ти сад уради психологију да видиш ко шта и зашто прича.

_____
       commented, fermented, demented, mementoed, cemented, lamented.
       анархеологистика: оно кад не знаш где си га затурио, и кад.

Post by MNE Tue Nov 23, 2021 6:26 pm

Cousin Billy wrote:Koji problemi počinju, MNE, i kako? Rastumači molim te šta si ti ovde video što te je navelo na analogije sa nekim drugim problemima.
    But to avoid the complication...i onda sjebeš 10 puta više nego da je nisi izbjegavao.
    rumbeando

Post by rumbeando Mon Feb 27, 2023 12:15 pm

Lab Leak Most Likely Origin of Covid-19 Pandemic, Energy Department Now Says
    U.S. agency’s revised assessment is based on new intelligence
    (...)
    The new report highlights how different parts of the intelligence community have arrived at disparate judgments about the pandemic’s origin. The Energy Department now joins the Federal Bureau of Investigation in saying the virus likely spread via a mishap at a Chinese laboratory. Four other agencies, along with a national intelligence panel, still judge that it was likely the result of a natural transmission, and two are undecided.

The Energy Department’s conclusion is the result of new intelligence and is significant because the agency has considerable scientific expertise and oversees a network of U.S. national laboratories, some of which conduct advanced biological research.

The Energy Department made its judgment with “low confidence,” according to people who have read the classified report.

The FBI previously came to the conclusion that the pandemic was likely the result of a lab leak in 2021 with “moderate confidence” and still holds to this view.
    https://www.wsj.com/articles/covid-origin-china-lab-leak-807b7b0a
    Notxor

Post by Notxor Mon Feb 27, 2023 12:30 pm

Kenseluuuj!!!

Lab Leak Theory - Page 4 Mx2rhxh

_____
      Sweet and Tender Hooligan  
    Filipenko

Post by Filipenko Mon Feb 27, 2023 9:08 pm

Dakle nisu Rusi ludi sto su napali one silne biolaboratorije, nece da americka laboratorija i kod njih nesto slucajno ispusti u vazduh kao u Vuhanu Lab Leak Theory - Page 4 2952840586
    Indy

Post by Indy Mon Feb 27, 2023 10:29 pm

Kako ono beše "kad najgora osoba koju znaš da dobar komentar":
    Solus_Rex

Post by Solus_Rex Thu Apr 27, 2023 6:42 pm

_____
    "Sisaj kurac, Boomere. Spletkario si i nameštao ban pa se sad izvlačiš. Radiša je format a ti si mali iskompleksirani miš. Katastrofa za Burundi čoveče.
    A i deluje da te napustio drugar u odsudnom trenutku pa te spašavaju ova tovarka što vrv ni ne dismr na ribu, to joj se gadi, i ovaj južnjak koji o niškim kafanama čita na forumu. Prejaka šarža."  - Monsier K.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Fri Jun 16, 2023 9:52 pm

Ben Hu, zaposlen u Wuhan laboratoriji je prvi zaražen kovid virusom? Tru ili Falš?

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Fri Jun 16, 2023 9:54 pm

E, da sisa krastavac onaj koji je ovu temu preneo na treće oko. Jadno vam je ovo. A onda kmečite što vam Đole Vukadin cenzuriše postove.

_____

~~~~~

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Fri Jun 16, 2023 10:00 pm

Ko god da je ovo uradio je mali podli autoritarni govnar.

_____

~~~~~

Anonymous

Post by Guest Fri Jun 16, 2023 10:02 pm

Bezveze si potrošio outrage  Lab Leak Theory - Page 4 298304839

Nije, naravno, na Trećem oku, nego je sada ceo Covid-19 poslednji potforum na forumu Društvo. Fića je predložio da pomerimo Covid sa prvog mesta u forumskoj hijerarhiji, ja sam potom uzeo da drndam admin panel i spustio kovid na dno Društva, da se malo odmorimo od te teme. Ako misliš da bi trebalo da bude na drugačijoj poziciji, slušam.

edit: i još jedan outrage ode uzalud.

Last edited by Rowley Birkin QC on Fri Jun 16, 2023 10:03 pm; edited 1 time in total
    ficfiric

Post by ficfiric Fri Jun 16, 2023 10:03 pm

Nije tema na Trecem oku vec je PDF bacen na dno drustva

_____

Uprava napolje!

Anonymous

Post by Guest Fri Jun 16, 2023 10:04 pm

A jeste možda bezveze da bude ispod Trećeg oka, evo sad ću da mu dam bolju poziciju.
    Anonymous

Post by Guest Fri Jun 16, 2023 10:10 pm

Evo sada je ispod Politike i Društva, ako se nastavi povoljna epidemiološka situacija ići će u neki zapećak foruma.

Hvala Polipu na dobronamernim primedbama i iskazanom poverenju u moderatorski tim  Lab Leak Theory - Page 4 359476144
    Erős Pista

Post by Erős Pista Fri Jun 16, 2023 10:16 pm

Lab Leak Theory - Page 4 3579118792

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Fri Jun 16, 2023 10:18 pm

E sad kad ste se ikašljali, diskutujte.

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    ficfiric

Post by ficfiric Fri Jun 16, 2023 10:19 pm

Kad bismo imali pdf istorija, moglo bi tamo, posto nema, neka bude ovde. Glavno da je pandemija zavrsila na ropotarnici istorije

_____

Uprava napolje!

Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Fri Jun 16, 2023 10:33 pm

Pa ne znam. Da je ispalo da je prvi zarazeni John Brown u laboratoriji negde u Americi, najvaznije bi bilo ne sto je virus pobedjen, nego gde cemo da tuzimo Ameriku i za kolko para da ih tuzimo. I ovde ne mislim ni na koga sa foruma konkretno, nego bi prosto tako bilo u celom svetu.

_____

Filipenko

Post by Filipenko Fri Jun 16, 2023 11:02 pm

Pa jes, kad Amerika ne bi izvozila istraživanja sa opasnim patogenima u biolaboratorije od istočne evrope do jugoistočne Azije. Treba naravno tužiti ameriku, virus je njeno maslo. Cim je Ben Hu, znaci da je zadužen za kontakt sa zapadnjacima.

Post by Sponsored content

Current date/time is Sun May 19, 2024 7:18 pm