Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Virus

ficfiric

Virus - Page 2 Empty Re: Virus

Post by ficfiric Thu 28 Jan 2021 - 22:41

Ne znam cime revakcinisu. Nisam cuo nista

plachkica wrote:fićko, molim te promeni avatar.

Virus - Page 2 3363120308 Klacara ste mi streljali i jos nesto, ne mogu da se setim sta. Skinucu ga za koji dan

_____

Uprava napolje!

rumbeando

Post by rumbeando Fri 29 Jan 2021 - 13:42

Paskvila tamo:
    Spuštao se sad niz Vojvode Stepe i prošao pored Covid ambulante. Prošle nedelje nije bilo skoro nikoga, a sad opet solidan red, puno dvorište, bar dvadesetak ljudi čeka napolju. Solidno sam se smorio.
    plachkica

Post by plachkica Fri 29 Jan 2021 - 14:34

ponovo prijave infekcije kod poznanika, nije još uvek kao u jesenjem talasu.
    nadam se da će vakcinacija malo usporiti
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Fri 29 Jan 2021 - 14:34

Pa nije ovo kraj, daleko od toga, nema sanse da izbegnemo jos 1 talas, samo je pitanje koliki
    ficfiric

Post by ficfiric Fri 29 Jan 2021 - 16:45

Koja vakcinacija? Vakcinisan je zanemarljiv deo stanovnistva

_____

Uprava napolje!

disident

Post by disident Fri 29 Jan 2021 - 17:03

ficfiric wrote:Koja vakcinacija? Vakcinisan je zanemarljiv deo stanovnistva
    Cini mi se da za sada vakcinacija  ide ok, pricaju o 400 hiljada vakcinisanih do sada, uz to da Srbija nema vece kolicine na raspolaganju po onome sto smo mogli da procitamo.
    Ostaje veliki problem nepostojanja ozbiljnih mera i pitanje kako ce se ponasati amtivaxeri tj koliki procenat stanovnistva ce da odbije vakcinaciju kad dodjemo do te faze uz pretpostavku da ce biti novih isporuka vakcina.

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete
    Anonymous

Post by Guest Fri 29 Jan 2021 - 17:18

Sad smo u (uslovno) aktivnom deficitu vakcina, manje je raspoloživih vakcina nego što ima zainteresovanih. Nadam se da će brzo stići nova megapošiljka, jer ako ne stigne džabe nam sve ovo do sada.
    Anonymous

Post by Guest Fri 29 Jan 2021 - 17:21

tja. nije ni bilo medenog meseca ovog puta.

Ispred kovid ambulanti u Beogradu u poslednjih nekoliko dana ponovo se stvaraju redovi, a broj građana koji čekaju na pregled svakodnevno raste.

https://rs.n1info.com/vesti/raste-broj-gradjana-koji-dolaze-u-kovid-ambulante-na-pregled-se-ceka-satima/?fbclid=IwAR1Qr3fjkyDL1EajLtSU7THGf4AtPrsmaXlCg7YBvyjcUKpx7Gnjd70qV7c
    ficfiric

Post by ficfiric Fri 29 Jan 2021 - 17:31

Kirko Skaddeng wrote:Sad smo u (uslovno) aktivnom deficitu vakcina, manje je raspoloživih vakcina nego što ima zainteresovanih. Nadam se da će brzo stići nova megapošiljka, jer ako ne stigne džabe nam sve ovo do sada.

Ja se nadam da ce ovi sto su vakcinisani biti i revakcinisani

_____

Uprava napolje!

boomer crook

Post by boomer crook Fri 29 Jan 2021 - 17:33

danas sam cuo pricu o lekaru koji se zarazio nakon primanja prve doze fajzera. kazu blagi simptomi i bez vecih problema.

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Sotir

Post by Sotir Fri 29 Jan 2021 - 17:40

disident wrote:
    ficfiric wrote:Koja vakcinacija? Vakcinisan je zanemarljiv deo stanovnistva
    Cini mi se da za sada vakcinacija  ide ok, pricaju o 400 hiljada vakcinisanih do sada, uz to da Srbija nema vece kolicine na raspolaganju po onome sto smo mogli da procitamo.
    Ostaje veliki problem nepostojanja ozbiljnih mera i pitanje kako ce se ponasati amtivaxeri tj koliki procenat stanovnistva ce da odbije vakcinaciju kad dodjemo do te faze uz pretpostavku da ce biti novih isporuka vakcina.

Србија прва Бугарска последња Virus - Page 2 3826186726
    Тако ми мало за срићу триба.
    disident

Post by disident Fri 29 Jan 2021 - 18:40

Sotir wrote:
    disident wrote:

Србија прва Бугарска последња Virus - Page 2 3826186726
    Тако ми мало за срићу триба.
    Marius na aparatima

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete
    kondo

Post by kondo Fri 29 Jan 2021 - 23:36

što brate? mariuš je srećan.

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    bemty

Post by bemty Sat 30 Jan 2021 - 0:23

a ja u utorak idem da me vakcinisu protiv gripa Virus - Page 2 286371741

_____
    Warning: may contain irony.
    rumbeando

Post by rumbeando Sat 30 Jan 2021 - 1:56

Opinion: The coronavirus is mutating. Will our vaccines keep up?

Opinion by John M. Barry

Jan. 28, 2021 at 1:32 a.m. GMT+1

John M. Barry is the author of “The Great Influenza: The Story of the Deadliest Pandemic in History”, and Distinguished Scholar at the Tulane University School of Public Health and Tropical Medicine.

Making vaccines is hard. Making vaccines that keep up with mutations is even harder. The race is now on to keep up with the mutating coronavirus.

Mutations occur when the genetic code of an organism is not copied accurately during cell replication. This is true in humans and viruses, but viruses make orders of magnitude more copying mistakes than humans do. These mutations are random, and the vast majority have no impact on or damage the virus.

For example, influenza mutates so rapidly that approximately 99 percent of virus particles produced by an infected cell are defective — so defective that they cannot infect another cell and replicate. Unfortunately, the part of the influenza virus most easily recognized by our immune systems — which the influenza vaccine mimics to stimulate an immune response — can mutate without destroying the virus’s ability to infect. Vaccine makers are constantly playing catch-up.

That's why making a flu vaccine is so difficult. Each year scientists change the vaccine to try to match changes in the virus, but vaccine production and distribution takes months. By the time people get inoculated, a precise match is impossible.

Because of this, the best influenza vaccine ever produced was only 60 percent effective in preventing illness. In most flu seasons, the success rate is usually considerably less; and in the 2004-2005 season, the vaccine was only 10 percent effective.

By contrast, the measles virus also mutates rapidly, but the part of the virus that the immune system recognizes — and that the vaccine mimics — cannot change. That’s why, despite billions of measles vaccinations over a period of decades, the virus has been unable to escape the vaccine.

We have already seen mutations in the spike protein of SARS-Cov-2 that allows the virus to enter cells more easily. That advantage is causing one variant to spread more rapidly; within a few months, it has become the dominant virus in the United Kingdom, and it has already spread to other countries.

Countries with robust systems to identify those infected with the variant, isolate them and trace contacts may have a chance to prevent the variant from becoming dominant or slow its spread until their populations are vaccinated. Unfortunately, the United States never built that infrastructure and the Centers for Disease Control and Prevention has predicted this variant could become the dominant virus here by March.

Increased transmissibility is a serious problem, but the Moderna and Pfizer vaccines work well against the variant first identified in the United Kingdom. If nothing else changed and if people comply with social distancing and masking, a wide distribution of the vaccine would eventually contain it.

More worrisome are two new strains: one in South Africa and one in Brazil. Lab studies indicate that the antibodies generated by the Moderna and Pfizer vaccines are less effective against the South African strain than against the previously dominant strain. It remains unclear how much difference this will make in people because the studies indicate that antibodies still work well enough to provide significant protection, and also because antibodies comprise only one part of the immune response; the variant might still be just as vulnerable to T-cells, memory B cells and the rest of our bodies’ immune response.

But it’s still troubling, and scientists are now preparing a booster shot designed specifically for the mutated spike protein of this strain.

More troubling may be the strain which has surfaced in Manaus, a Brazilian city of 2.2 million where an estimated 76 percent of the population has been infected and therefore should have enough naturally acquired immunity to constrain, if not suffocate, the spread of covid-19. That was the case for a while. But a new strain similar to the one in South Africa emerged, and infections caused by it are surging again in Manaus. This strongly suggests the virus has acquired the ability to evade naturally acquired immunity.

Both the Brazilian and South African strains have spread to other countries. On Monday, the strain from Manaus was identified in Minnesota.

Even if these new strains remain highly susceptible to the vaccines we already have, their emergence suggests that SARS-Cov-2 has the ability to mutate enough that it could, over time, evade a vaccine.

That means several things. First, the virus is never going away. Even if it could be eliminated from the human population, it can infect other mammals, mutate in them and then jump back to humans.

Second, the more people infected, the more opportunity the virus has to mutate in a direction that creates problems. So, it is in the self-interest of wealthy countries to get vaccines distributed worldwide to limit those opportunities.

Third, covid-19 will become much like influenza, requiring year-round, worldwide, surveillance of new strains and regular updating and administration of vaccines. We may not need a new vaccine every year, but we will need new vaccines, nonetheless.

There is one other answer. Scientists must search for parts of the virus that remain stable amid mutations and still generate an immune response. With influenza, scientists have made progress toward this. For both viruses, that’s the vaccine we need. That is now the holy grail.
    https://www.washingtonpost.com/opinions/2021/01/27/covid-vaccines-new-strains/
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat 30 Jan 2021 - 8:40

Ukratko: što više znamo o virusu, to je verovatnije da je pobegao iz laboratorije u Vuhanu. Weinstein objašnjava zašto tako misli: dva glavna razloga su što se ne prenosi na otvorenom, i što su mutacije sve jače. Smatra da je bilo bolje pritisnuti Kinu pre godinu dana da nam kaže sve što zna, jer bi nam bilo lakše da pravimo vakcinu.

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Sotir

Post by Sotir Sat 30 Jan 2021 - 8:40

bemty wrote:a ja u utorak idem da me vakcinisu protiv gripa Virus - Page 2 286371741
    Стани, код нас питају кад је примљена вакцина против грипа. Треба да прође размак између примања две вакцине.
    Да ли си проверила како је то код вас?
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat 30 Jan 2021 - 8:46

Vilmos Tehenészfiú wrote:
    Ukratko: što više znamo o virusu, to je verovatnije da je pobegao iz laboratorije u Vuhanu. Weinstein objašnjava zašto tako misli: dva glavna razloga su što se ne prenosi na otvorenom, i što su mutacije sve jače. Smatra da je bilo bolje pritisnuti Kinu pre godinu dana da nam kaže sve što zna, jer bi nam bilo lakše da pravimo vakcinu.

Ja prvi ne bih odbacio tu mofucnost ("bezanje"), aliova dva argumenta mi ne deluju ubedljivo
    Anonymous

Post by Guest Sat 30 Jan 2021 - 8:49

Vilmos Tehenészfiú wrote:

Paranoidni plague rats bole da nauče osnove empatije i medicinske higijene umesto da se bave ludačkom konspirologijom. Bukvalno sve što pričaju sto puta je debunkovano a Maher je odavno na teškoj stranputici. Ima ta laboratorija, pošto ima laboratorija, mora da je virus pobegao odatle. Razmišljanje dostojno douche truck vozača kojima su tok šou emisije jedino školovanje, a jedini intelektualni prioritet - da ih slučajno ne prevare tzv. stručnjaci with them fancy schools, diplomas and such.

Last edited by Kirko Skaddeng on Sat 30 Jan 2021 - 8:52; edited 1 time in total
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat 30 Jan 2021 - 8:50

@ Mor
    Pa hajde pogledaj klip pa konentariši. Laik sam, možda nisam dobro prepričao.

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Sotir

Post by Sotir Sat 30 Jan 2021 - 8:52

Та прича о бежању ми је вероватна колико и она да је у скором тровању нервним отровима у Енглеској то некако повезано са оближњим постројењем за истраживање истих. Јер ето ту су близу.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat 30 Jan 2021 - 8:56

@Kirko
    Zamisli da se virus prvi put pojavio u velikom američkom gradu, pored koga se nalazi velika biološka laboratorija. Bukvalno bi se stvorio red eksperata ispred teve i radio studija koji čekaju svojih 5 minuta da objasne da je Amerika pravila biološko oružje pa im virus pobegao iz laboratorije. Uopšte mi nije jasno zašto Kina ima free pass u vezi toga.

edit: kakav douche truck vozač, šta ti pričaš? Brett Weinstein je biolog, bivši profesor na Univerzitetu. Svakako više zna od nas koji smo se o biologiji školovali na Gugl Univerzitetu.

_____

Anonymous

Post by Guest Sat 30 Jan 2021 - 9:03

Možda zbog BDP-a od 14.000 milijardi dolara, aktivnog vojnog sastava od 2.000.000 ljudi, 1.400.000.000 stanovnika, trgovinskog suficita od 500 milijardi dolara i toga što ozbiljni ljudi ne preispituju činjenicu da se institut za proučavanje tropskih zaraza nalazi tačno tamo gde postoje svi uslovi za nastanak tropskih zaraza.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat 30 Jan 2021 - 9:08

Hajde pogledaj klip, nećemo da pričamo napamet o tome šta su ovo dvoje rekli u tih nekoliko minuta.

_____

Anonymous

Post by Guest Sat 30 Jan 2021 - 9:12

dođeš mi 9 minuta

Post by Sponsored content