Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Američki izbori 2020.

Gargamel

Američki izbori 2020. - Page 14 Empty Re: Američki izbori 2020.

Post by Gargamel Tue Jan 19, 2021 11:23 pm

Talason wrote:ti si bre poremećen
    lud, ne i glup. tu se razlikujemo.
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Jan 19, 2021 11:26 pm

Gargamel wrote:https://www.pewtrusts.org/en/research-and-analysis/blogs/stateline/2019/09/11/gravely-disabled-homeless-forced-into-mental-health-care-in-more-states
    By law, Melanie, who is homeless, couldn’t be held for longer than 72 hours without her consent, so back on the street she would go. Until she relapsed, and her drug use triggered yet another psychotic episode, and she ended up in the emergency room all over again. And each time, she got a little worse. “Legally, she couldn’t be helped,” said Angelica Almeida, director of the forensic and justice involved behavioral health services at the San Francisco Department of Public Health.
    Facing increasing homelessness — up for the second year in a row, according to federal statistics — the opioid crisis and many people with severe mental illness living on the street, cities and states are taking a fresh look at involuntary commitment, said Lisa Dailey, legislative and policy counsel for the Treatment Advocacy Center, a nonprofit based in Arlington, Virginia, that advocates for those with severe mental illness.

But advocates for the homeless and for civil rights are pushing back against those laws, arguing that confining people against their will violates their civil rights. They also worry that facilities won’t have enough room for the additional patients, and that the laws will disproportionately affect minorities.

Lol, aman, znam o čemu pričaš. U Srbiji ne smeju da te drže u ludnici duže od godinu dana. Ove beskućnike što po tim sanatorijumima de facti žive redovno otpuštaju svake godina na nekoliko dana, pa se onda ovi vraćaju. Čisto da se zadovolji papirologija.

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    disident

Post by disident Tue Jan 19, 2021 11:27 pm

Gargamel wrote:
    Летећи Полип wrote:Budimo realni, ono što on misli, misli i najveći deo američke elite, i to elite shvaćene u najširem smislu te reči.
    besmislica. igrom slučaja, ja o ovome nešto znam. vi ne znate ništa.

https://www.pewtrusts.org/en/research-and-analysis/blogs/stateline/2019/09/11/gravely-disabled-homeless-forced-into-mental-health-care-in-more-states
    By law, Melanie, who is homeless, couldn’t be held for longer than 72 hours without her consent, so back on the street she would go. Until she relapsed, and her drug use triggered yet another psychotic episode, and she ended up in the emergency room all over again. And each time, she got a little worse. “Legally, she couldn’t be helped,” said Angelica Almeida, director of the forensic and justice involved behavioral health services at the San Francisco Department of Public Health.
    Facing increasing homelessness — up for the second year in a row, according to federal statistics — the opioid crisis and many people with severe mental illness living on the street, cities and states are taking a fresh look at involuntary commitment, said Lisa Dailey, legislative and policy counsel for the Treatment Advocacy Center, a nonprofit based in Arlington, Virginia, that advocates for those with severe mental illness.

But advocates for the homeless and for civil rights are pushing back against those laws, arguing that confining people against their will violates their civil rights. They also worry that facilities won’t have enough room for the additional patients, and that the laws will disproportionately affect minorities.
    Jebene komunjare, hoce da oduzmu ljudima friidooooom i hjumnn rajts, srecom tu smo mi Splačine da ih sprečimo u tome, mirno spavajte felov sitisens

_____
    Što se ostaloga tiče, smatram da Zapad treba razoriti
    Jedini proleter Burundija
    Pristalica krvne osvete
    Јанош Винету

Post by Јанош Винету Tue Jan 19, 2021 11:47 pm

Шта и како има шизофреничар, човек којег у сред бела дана нападају змајеви, да даје сагласност?

_____
    Burundi is an exception among other nations because it is a country which gave God first place, a God who guards and protects from all misfortune.
    Burundi... opskurno udruženje 20ak levičarskih intelektualaca, kojima je fetiš odbrana poniženih i uvredjenih.
    kondo

Post by kondo Tue Jan 19, 2021 11:55 pm

gargamele ne znam kad si otišao sa balkana ali si prerano zaboravio izreku

ne ide se bez kurca u svatove

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Wed Jan 20, 2021 12:06 am

Јанош Винету wrote:Шта и како има шизофреничар, човек којег у сред бела дана нападају змајеви, да даје сагласност?
    Jel opasan po okolinu? To procenjuje psihijatar. Ako jeste, onda ne treba saglasnost da ide u ludaru.

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Mr.Pink

Post by Mr.Pink Wed Jan 20, 2021 12:16 am

sta to znaci opasan po okolinu?

misim i mika do juce nije bio opasan po okolinu, a covek kao normalan

meni je zanimljivo kako psihijatri objektivno imaju vecu moc nego jedan recimo sudija

_____
    radikalni patrijarhalni feminista

smrk kod dijane hrk
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Wed Jan 20, 2021 12:39 am

Pa nemaju. Mora sudija da odredi meru obaveznog lečenja u zatvorenoj ustanovi. Ne može psihijatar da te prisilno zakatanči.

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Wed Jan 20, 2021 12:40 am

Mr.Pink wrote:sta to znaci opasan po okolinu?

Holmes' defense attorneys stated in a motion that he was a psychiatric patient of the medical director of Anschutz's Student Mental Health Services prior to the Aurora shooting. The prosecutor disagreed with that claim.[64][65] Four days after the release of the defense attorney's motion, the judge required this information to be blacked out.[66] CBS News later reported that Holmes had met with at least three mental health professionals at the University of Colorado before the massacre. One of them, who was informed by Holmes of his homicidal thoughts, considered placing him on an involuntary mental health hold, but decided against it, noting her belief that Holmes was borderline and the commitment would only inflame him.[67]

One of Holmes' psychiatrists suspected that prior to the shooting, Holmes suffered from a mental illness that could have been dangerous. A month before the tragedy, Dr. Lynne Fenton told the campus police that he had also made homicidal statements.[68] Two weeks before the massacre, Holmes sent a text message asking a graduate student if the student had ever heard of the disorder dysphoric mania, and warning the student to stay away from him "because [he was] bad news".[69]

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Janko Suvar

Post by Janko Suvar Wed Jan 20, 2021 2:43 am

Biden will recognize Guaido as Venezuela's leader, top diplomat says
    disident

Post by disident Wed Jan 20, 2021 2:56 am

Marius Lăcătuș wrote:gargamele ne znam kad si otišao sa balkana ali si prerano zaboravio izreku

ne ide se bez kurca u svatove
    Američki izbori 2020. - Page 14 1055401_ljuba-tadic-mars-na-drinu-youtube_ff

_____
    Pristalica krvne osvete
    disident

Post by disident Wed Jan 20, 2021 3:04 am

Sotir wrote:Disi se temeljno upoznao sa botovskim repertoarom, ne moš ga prevariti ni iznenaditi.

A Gargamel nije ni slutio krećući na ono što je mislio običan damage control zadatak da ga čeka spremna zaseda.
    Sto bi reko Stojan kolač mu je spremljen

_____
    Pristalica krvne osvete
    Mr.Pink

Post by Mr.Pink Wed Jan 20, 2021 10:04 am

pa sudija na osnovu psihijatrijske preporuke i misljenja donosi mere

dakle psihijatar > sudija

sizofrenija je jedna od onih bolesti o kojoj se jako malo zna btw

_____
    radikalni patrijarhalni feminista

smrk kod dijane hrk
    паће

Post by паће Wed Jan 20, 2021 10:13 am

Mr.Pink wrote:pa sudija na osnovu psihijatrijske preporuke i misljenja donosi mere

Али је зато богата. Шта се све не трпа у њу.

_____
       commented, fermented, demented, mementoed, cemented, lamented.
       анархеологистика: оно кад не знаш где си га затурио, и кад.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Wed Jan 20, 2021 4:31 pm

Mr.Pink wrote:pa sudija na osnovu psihijatrijske preporuke i misljenja donosi mere

James Holmes’ former psychiatrist testified Tuesday that she was so concerned Holmes might be a danger to the public in the month before the Aurora theater shooting that she contacted police and Holmes’ mother the day of her last session with him — a violation of health care privacy laws, she conceded.

But Dr. Lynne Fenton said she ultimately decided against taking further action. Holmes’ confessed thoughts of homicide were too generalized, and — even though prosecutors contend he had already amassed a small arsenal — he didn’t tell Fenton about specific plans.

“He never met the criteria for me to hospitalize him,” she said Tuesday.

Ne spominje sudiju...

_____

nalog sa ženinog laptopa

Post by nalog sa ženinog laptopa Thu Jan 28, 2021 8:06 pm

_____
    THE space age is upon us. Rockets are leaving our globe at 
    speeds unheard of only a few years ago, to orbit earth, moon, and 
    sun. People have visited the moon, we have sent space probes to 
    all but one of the planets, and words like "orbit" and "satellite" are 
    picked up by children in the nursery.
    Anonymous

Post by Guest Sat Feb 06, 2021 1:51 am

https://time.com/5936036/secret-2020-election-campaign/?amp=true&__twitter_impression=true
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat Feb 06, 2021 2:21 am

Nista od toga ne bi uspelo da Trump prosle godine nije zabrljao na skoro svim frontovima
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat Feb 06, 2021 2:47 am

Ma pobedio bi Tramp da nije bilo kampanje da se glasa postom. To i otvaranje glasackih mesta 2-3 nedelje pre izbora je donelo do velikog odziva i ponistilo efekat otezavanja glasanja u siromasnim cetvrtima. Procitaj sta pise Ann Coulter, ne kaze ona dzabe da mora da se napravi da se glasa samo na dan izbora i samo licno. Jedino takav voter supression donosi republikancima sigurnu pobedu. 

Nema veze koliko si motivisan da glasas, ako na dan izbora moras da cekas u redu 3-4 sati da bi glasao - i to posle posla - posle sat vremena ih teras sve u kurac i odlazis kuci. A to je uobicajena slika u siromasnim nasiljima koja se ove godine nije masovno ponovila.

_____

Janko Suvar

Post by Janko Suvar Sat Feb 06, 2021 10:07 am

Pa prvo, kad bi se napravila takva reforma glasanja kao sto En Kolter kaze, taj jedan dan za glasanje bi bio national holiday, tako da niko ne bi cekao da glasa posle posla, osim ako je radnik hitne pomoci ili vatrogasac. To jeste malo tesko, ali neko mora da bude vatrogasac i kad je slobodan dan. 

Drugo, ako neko glasa tri meseca ranije, jer je recimo demokrata ubedjeni i uvek glasa za demokrate, a onda dve nedelje pred izbore sazna da kandidat za kojeg je glasao ima pet, maloletnih prostitutki, uredno isecenih, poslaganih u kese i stavljene u zamrzivac, onda je vec glasao i gotovo. Ne verujem da ce se to desiti, posto Bil Klinton ne moze se kandiduje opet, ali ipak. 

Ako bi se glasalo posle kampanje i isti dan, to je nacin da svi glasaci budu informisani pre nego glasaju, da isprate celu kampanju, osobito u ovo vreme kad imas 24/7 new cycle, i muzu od pres sekretarice kandidata, nadju laptop de je slao kurac maloletnicama, zajedno sa mejlovima, u 5 do 12.
    Јанош Винету

Post by Јанош Винету Sat Feb 06, 2021 10:23 am

Негативне кампање у доба паралелне стварности више не помажу. Србија је авангарда, погледај око себе. 

Трамп је себе торпедовао н-пута, онај видео снимак где говори како "хвата жене за пичку" је био свега неколико седмица пред гласање, па ништа.

Џо Бајден је могао да завуче прстенац коме год, кад год и у које телесне шупљине год, никакву разлику то не би направило.

Он је ионако полу-мртав сенилни чича, дух, имао је дупло мање активну кампању од трампа јер има 80 година, па ништа. Људи гласају за симбол, за означитељ, а не за конкретну особу а Џо је практично апстрактно биће без физичке форме.
    Дакле гласало се за идеју, али је потребан конкретан представник те идеологије који се мудро позиционирао на прихватљивом политичком спектру.

_____
    Burundi is an exception among other nations because it is a country which gave God first place, a God who guards and protects from all misfortune.
    Burundi... opskurno udruženje 20ak levičarskih intelektualaca, kojima je fetiš odbrana poniženih i uvredjenih.
    Anonymous

Post by Guest Sat Feb 06, 2021 10:57 am

^^ Sa druge strane, verovatnije je da će sve češće rano glasanje promeniti dinamiku samih kampanja, i da će neki bombastični infoi o protivnicima biti puštani ranije a ne u 11:55.
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sat Feb 06, 2021 5:47 pm

@Suvar: National Holiday bi rešio taj problem, ali nije cilj republikanaca da što više ljudi glasa, nego da što manje glasa. Zato se oni ubiše od priče da su ovi izbori bili nelegalni jer je šatro glasalo više ljudi nego što je registrovano, nema rezona da su dobili Floridu i Ohajo a izgubili izbore, šansa da je Bajden glasovima koji su naknadno stigli preokrenuo je jedan u osamsto petsto miliona, itd. 

@Vinetu: Republikanci su probali taj playbook sa tim late news/October surprise breaking news (ćao paće) da je Bajden pedofil jer je poljubio devojčicu u kosu, ali su se šokirali kada je kolektivni odgovor demokrata bio sleganje ramenima. Naučili ljudi lekciju iz 2016 pa se nisu hvatali na bućku. Skoro da si mogao da čuješ republikance kako se žale “ali, ali... kamo virtue signaling? zašto ne padnu u nesvest i ne troše vreme da opovrgnu vesti dok ih mi bušimo sve u 16?”. Nikako mukice da shvate da su previše često vikali “evo vuka” dok ljudima nije dosadilo. A ima istine i u tome da Bajden nije bio kandidat za koga su ljudi glasali jer ga vole, nego zato što je takav kandidat bio potreban.

_____

Post by Sponsored content

Current date/time is Mon May 20, 2024 2:09 am