Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Synthtopia

Daï Djakman Faré

Synthtopia - Page 6 Empty Re: Synthtopia

Post by Daï Djakman Faré Thu Feb 18, 2021 3:50 pm

ćaća wrote:Sta je ovo?

ah, vidim da si naleteo na dronemfulov kanal  Synthtopia - Page 6 1861198401

u pitanju je moj drugar iz ZG koji nekad stvarno objavljuje jako retke i zanimljive stvari ali koji mozda cak vise od toga jebe u mozak nalozene hipstere koji - u zelji da otkriju rare vintidj opskurnu YU elektroniku, pank i industrial - su voljni (ili pak dovoljno glupi) da ne vide 100 ociglednih signala da to sto on kaci nije bas to sto se prodaje da jeste (jer fazon 15% stvari koje se tamo pojave on izmislja, sam komponuje ili miss-credit-uje). njegova funkcija u youtube ekosistemu je svojevrsnog poreza na glupost, ekscesivno lozenje i nekriticki hipsterizam.

ovaj track konkretno moze da bude stvarno soundtrack nekog laza ristovski-like kompozitora (takvih stvari je bilo puno i ovo nije sad neko cutting edge ludilo od elektronskog zahvata za 1983 godinu), a moze da bude da se on malo zeza sa nama.

Last edited by Daï Djakman Faré on Thu Feb 18, 2021 3:57 pm; edited 1 time in total

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    ćaća

Post by ćaća Thu Feb 18, 2021 3:57 pm

hvala, delovalo mi je malo cudno, zato i pitan.

znam za kanal od ranije, ali ne i kontekst.
    boomer crook

Post by boomer crook Thu Feb 18, 2021 4:37 pm

sto je do jaja ovaj kanal funked up east. totalni sam verovatno lame-ister ali meni super.

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    kondo

Post by kondo Thu Feb 18, 2021 5:53 pm

Daï Djakman Faré wrote:
    ćaća wrote:Sta je ovo?

ah, vidim da si naleteo na dronemfulov kanal  Synthtopia - Page 6 1861198401

u pitanju je moj drugar iz ZG koji nekad stvarno objavljuje jako retke i zanimljive stvari ali koji mozda cak vise od toga jebe u mozak nalozene hipstere koji - u zelji da otkriju rare vintidj opskurnu YU elektroniku, pank i industrial - su voljni (ili pak dovoljno glupi) da ne vide 100 ociglednih signala da to sto on kaci nije bas to sto se prodaje da jeste (jer fazon 15% stvari koje se tamo pojave on izmislja, sam komponuje ili miss-credit-uje). njegova funkcija u youtube ekosistemu je svojevrsnog poreza na glupost, ekscesivno lozenje i nekriticki hipsterizam.

ovaj track konkretno moze da bude stvarno soundtrack nekog laza ristovski-like kompozitora (takvih stvari je bilo puno i ovo nije sad neko cutting edge ludilo od elektronskog zahvata za 1983 godinu), a moze da bude da se on malo zeza sa nama.

imaš u komentarima prozivku odakle korg M1 1983...... fejkara brte.

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Mr.Pink

Post by Mr.Pink Thu Feb 18, 2021 5:56 pm

nije to fejkara

korg je tada bio vaporware

_____
    radikalni patrijarhalni feminista

smrk kod dijane hrk
    Mypalfootfoot

Post by Mypalfootfoot Thu Feb 18, 2021 6:08 pm

mali čovek sa prokletija ima facu aphex twina... Synthtopia - Page 6 3579118792
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Feb 23, 2021 2:52 pm

ma come on, don't be fucking kidding me Synthtopia - Page 6 1848198029 Synthtopia - Page 6 1848198029 Synthtopia - Page 6 1848198029

Frank Maier
    8m·

The rarest of all recordings relating to CV in my archive is a rather chaotic recording from June 1977 by the Studs incl Chris, Richard and Stephen. Here is the Story to it.

In June of 1977, Adi Newton, Martyn Ware and Ian Craig Marsh, formed a group called The Dead Daughters, to perform at a private party held in bar in the University of Sheffield for one performance only.

Their next incarnation was the legendary and mythological 'the Studs' which consisted of Adi Newton, Martyn Ware, Ian Craig Marsh (The Future), Glen Gregory (Heaven 17), Richard H Kirk, Stephen Mallinder, Christopher Watson (Cabaret Voltaire ), and Hayden Boyes Weston.

The Studs played one chaotic and anarchic performance the set included versions of the "Dr Who Theme", "Louie Louie", "Viscious", "Cock in My Pocket" and "The Drones Want to Come on Now" and a recording was made of this legendary 19 minutes performance. (the one you see here)
    After the concert and still in Summer 1977 'THE FUTURE' with group members Martyn Ware (Synthesizer), Ian Craig Marsh (Synthesizer) and Adi Newton (Tape Machines tape loops & Treatments) was formed.

After a few months Adi went on to do his own project 'Clock DVA' together with Steven "Judd" Taylor and their first official Vinyl Release was on a Compilation called '1980: The First Fifteen Minutes' released by Neutron Records in 1979. Neutron was established by Stephen Singleton and Mark White, both of the band Vice Versa and later to be joined by Martin Fry (who also ran the mag 'Modern Drugs" to form ABC with smash-hits like "the Look of Love". Martyn Ware and Ian Craig Marsh invited Phil Oakey to join The Future and shortly after renamed The Future to 'Human League' to have monster-success with Being Boiled. Another 2 years later Martyn and Ian went on to form Heaven 17 and got Glenn Gregory to join them as singer and released their smashers like 'Temptation', 'Let me Go'. The rest is well known history.

Source: VOD-Archive
    Synthtopia - Page 6 7DxoLSA

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Wed Feb 24, 2021 1:39 am

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Wed Feb 24, 2021 11:38 am

Aaaa, kako je dobar album. Šteta što nisam ovo imao sa 17 godina. Onda bi nekako bio još bolji!

_____

~~~~~

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Wed Feb 24, 2021 11:23 pm

_____

~~~~~

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 6:55 pm

Bio je taj jedan period mog srednjoškolstva kad sam se ložio na electroclash...

_____

~~~~~

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Mar 16, 2021 7:29 pm

ovo je prilicno dobro. nikad mi ne bi palo napamet da je ovo electroclash tho - mada mi je jasno zasto bi aproksimirao zvuk tim terminom.

_____
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 7:45 pm

Štagajaznam, u moje vreme™ ovo je važilo za THE electroclash stvar, uz još par stvari tipa 1984 od Miss Kittin, Playgirl od Lejditrona, suncočare po noći od Tige...

_____

~~~~~

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 7:47 pm

:heart:

_____

~~~~~

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Mar 16, 2021 8:01 pm

Летећи Полип wrote:Štagajaznam, u moje vreme™ ovo je važilo za THE electroclash stvar, uz još par stvari tipa 1984 od Miss Kittin, Playgirl od Lejditrona, suncočare po noći od Tige...
    a u moje vreme electroclash je bili peaches, chicks on speed i adult a tiga je bila electro-clash extended universe Synthtopia - Page 6 3937953091

(zezam se teram mak na konac Synthtopia - Page 6 1233199462 )

_____
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 8:08 pm

Aaaa, sećam se toga!!!

wub!   Synthtopia - Page 6 1f619

_____

~~~~~

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Mar 16, 2021 8:19 pm

svasta se moglo videti na tv metropolisu u to vreme, ali uglavnom electroclash  Synthtopia - Page 6 1861198401

Derk Dicerk
    3 years ago
    Pure ideology

_____
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 8:27 pm

Synthtopia - Page 6 432-4320560_61kib-375x360-sticker-375x360-member-berries-i-member

_____

~~~~~

kondo

Post by kondo Tue Mar 16, 2021 8:41 pm

ferencu da kažeš da je elektrokleš mislim da bi ti iščupao grkljan golim rukama

_____
    #FreeFacu

Дакле, волео бих да се ЈСД Партизан угаси, али не и да сви (или било који) гробар умре.
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Mar 16, 2021 8:47 pm

Летећи Полип wrote:

Synthtopia - Page 6 432-4320560_61kib-375x360-sticker-375x360-member-berries-i-member
    daaa, naravno da se secam - i mogu ti reci - to je super ostarilo. mislim kesic je kesic - ja sam inace gledao cak i njegove prve radove iz dok je jos bio clan low-fi video pokreta 1990-ih (a cega je dezinformator nezvanicni nastavak) - i to je odlicno.

ali znas sta nije super ostarilo ? rambov total kontakt. sad sam proso kroz jedno 4-5 klipova, nevidjena transfercina.

_____
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 8:54 pm

Marius Lăcătuș wrote:ferencu da kažeš da je elektrokleš mislim da bi ti iščupao grkljan golim rukama

Može da mi ga čupa do sutra, kad jeste. Isto ko Endru Eldrič što pizdi kad ga zovu gotičarem.

_____

~~~~~

kondo

Post by kondo Tue Mar 16, 2021 9:05 pm

OK, ovo je već nivo argumenata sa kojim se ne raspravlja

_____
    #FreeFacu

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 9:06 pm

A čupanje grkljana golim rukama je argument?

_____

~~~~~

Летећи Полип

Post by Летећи Полип Tue Mar 16, 2021 9:29 pm

Bta, kad smo kod tv arheologije, jel se seća neko fenomena Info biznis kanala, i mirijade domaće muzike koja je tu bila na rotaciji svaki dan, ceo dan?

_____

~~~~~

Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Tue Mar 16, 2021 9:36 pm

bogami ne, ja sam zakacio samo yu info-a

_____

Post by Sponsored content

Current date/time is Mon May 06, 2024 1:37 pm