Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Svet i šire

Erős Pista

Svet i šire - Page 40 Empty Re: Svet i šire

Post by Erős Pista Mon Oct 03, 2022 8:37 pm

https://jacobin.com/2022/10/lula-bolsonaro-first-round-brazilian-election-results

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije

Post by beatakeshi Tue Oct 18, 2022 12:16 pm

https://www.portalnovosti.com/etiopija-nastavak-katastrofe
    Poslednja rečenica.
    Notxor

Post by Notxor Tue Oct 18, 2022 12:43 pm

Europe is a garden. We have built a garden... Most of the rest of the world is a jungle, and the jungle could invade the garden. The gardeners should take care of it.

_____
      Sweet and Tender Hooligan  

Post by beatakeshi Tue Oct 18, 2022 1:43 pm

Ovo moje je više provokacija. Naime, ovde je napisano hiljade postova o Ukrajini, o ovome skoro pa ništa. Ergo...
    boomer crook

Post by boomer crook Tue Oct 18, 2022 2:08 pm

mislim ovo je bas glupo. kapiram da bi pisali da etiopijom vlada negus nagast, lav judeje sa nuklearnim pandzama koji se sprema da sprzi, na primer somaliju dok se ono svetske sile opedeljuju na koju ce stranu.

mislim ne pisemo o ukr zato sto smo moralni nego zato sto je takvo ponasanje jedne nukelarne sile ne samo opasan gangsteraj vec i uvod u nesto gore.

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Јанош Винету

Post by Јанош Винету Tue Oct 18, 2022 5:19 pm

Ово кажем у потенцијалу: Ја бих пљувао Кинезе или Индусе или Пакистанце истим жаром, под условом да почну да плаше цео свет нуклеарним армагедоном и да раде овакве ствари.

_____
    Burundi is an exception among other nations because it is a country which gave God first place, a God who guards and protects from all misfortune.
    Burundi... opskurno udruženje 20ak levičarskih intelektualaca, kojima je fetiš odbrana poniženih i uvredjenih.
    Notxor

Post by Notxor Tue Oct 18, 2022 9:02 pm

"Za 3-5 meseci moguće uvesti vize građanima Tunisa, Indije i Burundija"

https://nova.rs/vesti/drustvo/za-3-5-meseci-moguce-uvesti-vize-gradjanima-tunisa-indije-i-burundija/

_____
      Sweet and Tender Hooligan  
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sun Dec 04, 2022 12:07 pm

big if true

Iran prosecutor general signals ‘morality police’ suspended

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Dec 04, 2022 2:07 pm

Taktika
    паће

Post by паће Sun Dec 04, 2022 2:15 pm

Неће више пендреком него по новчанику.
    Пнедрек лоше изгледа на екранима диљем кугле, а новчаник се ни не види.

_____
       I drove a škodilak before it was cool.
       Морони на власти чешће мењају правила него гаће.
    boomer crook

Post by boomer crook Sun Dec 04, 2022 2:36 pm

Mór Thököly wrote:Taktika

ma da ali gotovi su

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    Erős Pista

Post by Erős Pista Sun Dec 04, 2022 2:41 pm

+1

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    boomer crook

Post by boomer crook Sun Dec 04, 2022 2:46 pm

mislim neke ce promene morati da se dese pa neka za pocetak bude ukinuta moralna policija koja je mogla da odvlaci zene u centre za re-edukaciju bez ikakvog povoda ili naloga.

neka sustinska demokratizacija irana bi bila neverovatno dobra vest za ceo svet.

_____
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sun Dec 04, 2022 5:33 pm

kako je prošla demokratizacija istočne evrope vizavi vladajuće dogme koja je bila zvanična ideologija 40+ godina?

bilo kakva demokratizacija - ćao teokratija, ćao mule koje odobravaju predsedničke kandidate, ćao Revolucionarna garda, ćao čuvari islamske revolucije.

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sun Dec 04, 2022 5:36 pm

Da. Takvi sistemi sustinski ne.mogu da se "reformisu"
    Vilmos Tehenészfiú

Post by Vilmos Tehenészfiú Sun Dec 04, 2022 5:42 pm

Ma ne može nijedan diktatorski sistem da se reformiše a da vladajuća kasta ostane na vlasti. Kupleraj slabo posluje, menjaj kurve a ne posteljinu.

-------
    Since too many posts were made, this topic has been divided automatically. You can find the rest of this topic here :
    https://vasudeva.forumburundi.com/t2146-svet-i-sire

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”

Post by Sponsored content

Current date/time is Thu May 02, 2024 6:46 pm