Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

istorijski fragmenti

Nektivni Ugnelj

istorijski fragmenti - Page 32 Empty Re: istorijski fragmenti

Post by Nektivni Ugnelj Sat Feb 01, 2020 11:36 pm

istorijski fragmenti - Page 32 3579118792
    ficfiric

Post by ficfiric Sat Feb 01, 2020 11:43 pm

Ucio je kako se namesta glasanje istorijski fragmenti - Page 32 1844795956

_____

Uprava napolje!

Anonymous

Post by Guest Sun Feb 02, 2020 12:57 pm

Ferenc Puskás

Post by Ferenc Puskás Sun Feb 02, 2020 1:08 pm

Ne prikazuj lika božjeg!

_____
    Ha rendelkezésre áll a szükséges pénz, a vége általában jó.
    паће

Post by паће Sun Feb 02, 2020 1:19 pm

otto katz wrote:Ne prikazuj lika božjeg!

А ако је човека направио по свом лику, онда ни људског... а како ће онда да преживе телевизије, а?

_____
       commented, fermented, demented, mementoed, cemented, lamented.
       анархеологистика: оно кад не знаш где си га затурио, и кад.
    Zuper

Post by Zuper Fri Feb 07, 2020 12:21 pm

istorijski fragmenti - Page 32 Https%3A%2F%2Fbucketeer-e05bbc84-baa3-437e-9518-adb32be77984.s3.amazonaws.com%2Fpublic%2Fimages%2F51e7eaa3-3a3f-4f0e-a694-284652d2d688_1200x1148

Zbog ovoga Seobe, kako su nas predali ti odvratni becki decaci koji nista nisu sposobni samostalno da odrade.
    Zuper

Post by Zuper Sat Feb 08, 2020 12:44 am

Palata Dundjerski(Dungyerszky-bérház), Budimpesta

istorijski fragmenti - Page 32 1024px-Budape%C5%A1%C5%A5_0792
    Anonymous

Post by Guest Wed Feb 12, 2020 11:26 pm

istorijski fragmenti - Page 32 EQmr51rXkAY-iwc?format=jpg&name=small
    boomer crook

Post by boomer crook Thu Feb 13, 2020 12:50 pm

a jugoslavija samo izviruje iz vode

_____
    And Will's father stood up, stuffed his pipe with tobacco, rummaged his pockets for matches, brought out a battered harmonica, a penknife, a cigarette lighter that wouldn't work, and a memo pad he had always meant to write some great thoughts down on but never got around to, and lined up these weapons for a pygmy war that could be lost before it even started
    ficfiric

Post by ficfiric Fri Feb 14, 2020 11:55 pm

istorijski fragmenti - Page 32 Paveli10

istorijski fragmenti - Page 32 374745749

_____

Uprava napolje!

шумидер-модер

Post by шумидер-модер Sat Feb 15, 2020 12:07 am

Ово из Vjesnika, оног загребачког?

_____
    Dok si to smislio, na mom si visio.
    Je l imamo temu na kojoj pišemo o tome koliko je Biki lepa ili može ovde?
    ficfiric

Post by ficfiric Sat Feb 15, 2020 12:07 am

Novo Vreme

_____

Uprava napolje!

шумидер-модер

Post by шумидер-модер Sat Feb 15, 2020 12:28 am

ficfiric wrote:Novo Vreme
    istorijski fragmenti - Page 32 1399639816 

Ma znam, zezam se, gledam samo kako jebu kevu g. Poglavniku...

Glodur inace po imenu Stanislav Krakov...
    istorijski fragmenti - Page 32 Novo-Vreme-22081944-small-p-2

Недићев нећак, остало јебеш га, још један у низу успешно засраних западнобалканских житија...
    Није био вредан ни да га УДБА потражи... istorijski fragmenti - Page 32 2304934895

_____
    Dok si to smislio, na mom si visio.
    Je l imamo temu na kojoj pišemo o tome koliko je Biki lepa ili može ovde?
    Anonymous

Post by Guest Thu Mar 12, 2020 9:35 pm

https://www.facebook.com/jugoplejka/videos/611780629664427/?hc_ref=ARQZSMdFQs3H7jkpGBgBjN2AIduJF1qC8LaMzbM9cg0n-GUCwTQo_w_Zw8Q_3LWRh14&fref=nf&__xts__[0]=68.ARCTVS_3ZpkAaTSPg_x7RG0NpW_hm2VMrjwOUuoUnHh9tkUbAOOvbGLxo62YYMxe3ZeQ8AJl2CMyjvh933qtfMQjFQw7XvM2NvW1gku465uc0Jc6IIeN0jh7m7hD-tYbj_DDQfHHBp-MOmn2Erqmw3ukB1dpXhSsRnnEDeoHtoOaOmfYNBibcOqY5KSGC2E7zGAxNL9M1Xme9hhkrHmejZBJMUsefgvQqsxsyoc09VkxFeUspqkpzM8_CtoAIE_KlOYVklSs6Ddwv37IXLbF0WSSvya-c8_-yM0H0lp9ZScE8tpn9HqMBfD5iS_0OeXeNltHC7m7xIH39dx2qBnURu5vQ69qVZG-Prk&__tn__=kC-R
    паће

Post by паће Thu Mar 12, 2020 9:49 pm

Ха! Значи ипак је сачувана серија "Необавезно" ама нисам досад успевао да нађем. Још ако се појави и "Серија које нема" са гомилом домаћих акустичара 1972/73 (са све Мануфактуром или како је Драгец препевао "Винсента"... ма било је свега), ихај, да накривим капу.

_____
    паће

Post by паће Fri Mar 13, 2020 10:31 am

Спреј на камену, зграда СДК, незнаног аутора, 2005.

istorijski fragmenti - Page 32 Pict4410

_____
    Anonymous

Post by Guest Sat Mar 14, 2020 11:23 am

https://www.nationalgeographic.com/history/2020/03/museum-of-the-bible-dead-sea-scrolls-forgeries/

'Dead Sea Scrolls' at the Museum of the Bible are all forgeries

Months of testing confirm earlier suspicions that the fragments were made in modern times. What happens next?

WASHINGTON, D.C.On the fourth floor of the Museum of the Bible, a sweeping permanent exhibit tells the story of how the ancient scripture became the world’s most popular book. A warmly lit sanctum at the exhibit’s heart reveals some of the museum’s most prized possessions: fragments of the Dead Sea Scrolls, ancient texts that include the oldest known surviving copies of the Hebrew Bible.

But now, the Washington, D.C. museum has confirmed a bitter truth about the fragments’ authenticity. On Friday, independent researchers funded by the Museum of the Bible announced that all 16 of the museum’s Dead Sea Scroll fragments are modern forgeries that duped outside collectors, the museum’s founder, and some of the world’s leading biblical scholars. Officials unveiled the findings at an academic conference hosted by the museum.

“The Museum of the Bible is trying to be as transparent as possible,” says CEO Harry Hargrave. “We’re victims—we’re victims of misrepresentation, we’re victims of fraud.”

In a report spanning more than 200 pages, a team of researchers led by art fraud investigator Colette Loll found that while the pieces are probably made of ancient leather, they were inked in modern times and modified to resemble real Dead Sea Scrolls. “These fragments were manipulated with the intent to deceive,” Loll says.

The new findings don’t cast doubt on the 100,000 real Dead Sea Scroll fragments, most of which lie in the Shrine of the Book, part of the Israel Museum, Jerusalem. However, the report’s findings raise grave questions about the “post-2002” Dead Sea Scroll fragments, a group of some 70 snippets of biblical text that entered the antiquities market in the 2000s. Even before the new report, some scholars believed that most to all of the post-2002 fragments were modern fakes.

“Once one or two of the fragments were fake, you know all of them probably are, because they come from the same sources, and they look basically the same,” says Årstein Justnes, a researcher at Norway’s University of Agder whose Lying Pen of Scribes project tracks the post-2002 fragments.

Since its 2017 opening, the Museum of the Bible has funded research into the pieces and sent off five fragments to Germany’s Federal Institute for Materials Research for testing. In late 2018, the museum announced the results to the world: All five tested fragments were probably modern forgeries.

But what of the other 11 fragments? And how had the forgers managed to fool the world’s leading Dead Sea Scroll scholars and the Museum of the Bible?

“It really was—and still is—an interesting kind of detective story,” says Jeffrey Kloha, the Museum of the Bible’s chief curatorial officer. “We really hope this is helpful to other institutions and researchers, because we think this provides a good foundation for looking at other pieces, even if it raises other questions.”

паће

Post by паће Sat Mar 14, 2020 11:36 am

То су и даље документи, само им се контекст променио. Сведоче о нечем другом а не о оном што се првобитно мислило.

_____
    Anonymous

Post by Guest Thu Mar 19, 2020 11:59 am

Sotir

Post by Sotir Thu Mar 19, 2020 1:27 pm

Да ли пише како је организовао убиство Троцког, натегао Фриду, дошао овде да замени Валтера?
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Fri Mar 20, 2020 10:53 pm

"Dok se to dešavalo, razboli se Vratko, najistaknutiji među vojvodama, pa se vosjka ovde zadrža u logoru jedanaest dana. Kada se on oporavi, onda bolest zahvati Olivera, pa je potrebno isto toliko ako ne i više ostati. Kada je i njemu bilo bolje, razboleše se i ostali arhonti i skoro čitava vojska. Pretovarivši se medovinom i mesom, kojima ovaj kraj veoma obiluje i zatim izmuljavši grožđe i slatkim moštom se odmah prepijajući, zapadoše u vatru i iznemoglost i bolešću ophrvani umirahu. I nemali broj visokih starešina umre i od vojske više od hiljadu pet stotina ljudi. Od Romeja koji su pratili cara (sc. Jovana Kantakuzina) ni jedan nije umro, niti se razboleo."

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Јанош Винету

Post by Јанош Винету Fri Mar 20, 2020 11:12 pm

istorijski fragmenti - Page 32 1233199462 Одакле је то?

_____
    Burundi is an exception among other nations because it is a country which gave God first place, a God who guards and protects from all misfortune.
    Burundi... opskurno udruženje 20ak levičarskih intelektualaca, kojima je fetiš odbrana poniženih i uvredjenih.
    Летећи Полип

Post by Летећи Полип Fri Mar 20, 2020 11:20 pm

"Strah u poznoj Vizantiji". Citak nekog Vizantinca, a u vezi opsade Sera od strane Dušanove vojske.

_____
    Sve čega ima na filmu, rekao sam, ima i na Zlatiboru.

~~~~~

Ne dajte da vas prevare! Sačuvajte svoje pojene!
    Solus_Rex

Post by Solus_Rex Sun Mar 22, 2020 3:46 pm

istorijski fragmenti - Page 32 IMG-20200318-WA0023-e1584825131804-678x381

16.-22. III 2000.

“Gospođa Markel je u nemačkim medijima dočekana sa podsmehom, “zbog svog stila siromašnog rođaka iz Istočnog bloka, ali je još više sumnji, posebno u sestrinskoj CSU iz Bavarske, izazvao njen liberalizam oko pitanja abortusa i homoseksualnih brakova. Ipak, ni kritičari joj ne osporavaju inteligenciju, liderske kvalitete i ujediniteljsku moć. Dolaskom za predsednika partije, Angela Markel je došla u poziciju da za dve godine na izborima bude kandidat za prvog ženskog kancelara u istoriji Nemačke”, najavio je Danas događaj koji se zbio pola decenije kasnije, kada je Merkelova dobila prvi od tri vezana liderska mandata najbogatije i najuticajnije države Evropske unije.
    “Njen meteorski uspeh vezan je za bivšeg kancelara Helmuta Kola, koji ju je upoznao kao portparola Demokratskog foruma, u još podeljenom Berlinu. Od 1990. je u CDU, a iste godine je izabrana i u Bundestag. Za vreme vladavine demohrišćana, Markelova je bila minister za žene i omladinu, pa minister za ekologiju. Njen pomoćnik iz tog perioda opisuje je kao nemačku verziju Margaret Tačer”.
    Do ujedinjenja Istočne i Zapadne Nemačke, radila je u Istočnonemačkoj akademiji nauka, navodi naš novinar, uz sledeći zaključak o budućnosti karijere fizičkog hemičara, rođene kao Angela Dorotea Kazner, 17. jula u Hamburgu, u porodici luteranskog sveštenika poljskog porekla Horsta i učiteljice Herlind, s još dvoje dece Markusom i Irenom.
    “Da bi CDU vratila u poziciju da ugrozi vlast socijaldemokrata, novom lideru će biti potrebno i dosta alhemije”.
    Markelova ju je očigledno imala, pa je reizabrana 2009. i 2013. godine, kada je njena koalicija odnela pobede na parlamentarnim izborima. I u vreme aktuelne pandemije korona virusa se sluša i poštuje njena reč, ne samo u Nemačkoj, pa nije malo onih što su ovu globalnu pretnju po zdravlje ljudi i ekonomiju ozbiljno shvatili tek nakon njenog obraćanja sunarodnicima.
    “Od Drugog svetskog rata nismo imali veći izazov, niti je ikada od tog perioda toliko toga zavisilo od solidarnosti… Epidemija svima dramatično menja život, stanje je veoma ozbiljno, jer je na ispitu normalna svakodnevnica, uključujući veoma važne socijalne veze… Zatvaranje vrtića, igrališta, škola i svih društvenih dešavanja predstavlja težak udarac za sve građane i menja im život, jer je reč o ograničenjima kakva nisu viđena u istoriji Savezne Republike Nemačke. Nije lako uvoditi ovako restriktivne mere, ali svi treba da shvate da su one nužne kako bi svi zajedno što pre i lakše prebrodili ovaj težak period”, poručila je Nemcima pre neki dan Merkelova u prvom vanrednom televizijskom obraćanju naciji za 15 godina na funkciji kancelarke.
    Anonymous

Post by Guest Tue Mar 24, 2020 6:28 pm

Post by Sponsored content

Current date/time is Fri May 17, 2024 6:51 am