Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Komšiluk

Vilmos Tehenészfiú

Komšiluk - Page 31 Empty Re: Komšiluk

Post by Vilmos Tehenészfiú Wed Nov 25, 2020 11:02 pm

buffalo bill wrote:Na početku beše bugarski administrator:

On October 4, 1941, the Bulgarians enforced an extraordinary measure that prohibited the Jews of Macedonia from engaging in any type of industry or commerce. All existing Jewish businesses had three months to transfer ownership to non-Jews or sell their assets and close down. In addition, a law that barred Jews from certain areas of town was enforced in Monastir in late 1941. Jews who lived in the more prosperous part of Monastir, located on the east side of the Dragor River, were forced to move to a poorer part of town located near the traditional Jewish quarter on the west side, and this area became the ghetto.

With Monastir's Jews forced into a ghetto and registered, it became easier to carry out the theft of their property. On July 2, 1942, the Bulgarian government demanded that all Jewish households hand over 20 percent of the value of all assets, including property, furniture, cash, and household items. Committees were established to assess the value of the Jews' property. The possessions of those who did not have the money to pay the tax were sold at auction.

During April 1941, the Bulgarian army entered the city, and on 22 April the annexation of the region known as “southern Serbia” (Macedonia and certain parts of Serbia) to Bulgaria – an ally of Nazi Germany – was declared. The Macedonian population received Bulgarian citizenship. The Serbs were fired from their workplaces, and deported to areas of occupied Serbia by the Germans. Those left without citizenship or any other basic rights were the Jews. All their property was confiscated, and they were dismissed from their jobs and forbidden to work.

https://www.yadvashem.org/yv/en/exhibitions/communities/monastir/during_holocaust.asp

plus mnogo detaljnije, sa raspravama do danas:
    https://www.sciencespo.fr/mass-violence-war-massacre-resistance/en/document/contrasting-destinies-plight-bulgarian-jews-and-jews-bulgarian-occupied-greek-and-yugoslav-.html

Early in the course of the conflict, Bulgarian leaders had zealously handed Jews over to the Nazis who were seeking refuge in the “new lands.” In October 1941, informed by the Gestapo of the presence of Serbian Jews in Skopje, occupation authorities ordered them to register with the police, and 213 Serbian Jews were arrested on November 25, 1941. Forty-seven men over eighteen years of age were later transported to Serbia 94 to the concentration camp at Beograd-Banjica, where they were executed on December 3, 1941. 95
    Interesantno. Moji se secaju da su ih Nemci terali (a ne Bugari), i da je to bilo u leto (avgust). Sigurno ne bi to pomesali sa "Bugari/aprli/maj".

_____
    "Burundi je svakako sharmantno mesto cinika i knjiskih ljudi koji gledaju stvar sa svog olimpa od kartona."

“Here he was then, cruising the deserts of Mexico in my Ford Torino with my wife and my credit cards and his black-tongued dog. He had a chow dog that went everywhere with him, to the post office and ball games, and now that red beast was making free with his lion feet on my Torino seats.”
    Anonymous

Post by Guest Thu Nov 26, 2020 12:23 am

ćaća wrote:https://twitter.com/DimitarBechev/status/1331690821922512898?s=19

Lolz

Taj toksični narativ o tome da su se stvari odigrale baš tako kako jesu. Komšiluk - Page 31 4135669698
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Nov 26, 2020 8:18 am

A i ovaj mini šenžen ih opet odvaja, pa ima li kraja Komšiluk - Page 31 1949538119
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Thu Nov 26, 2020 12:54 pm

Komšiluk - Page 31 3579118792

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Nov 26, 2020 5:50 pm

Da se podsetimo

The Red Army entered Bulgaria on 8 September 1944; Bulgaria declared war on Germany the next day.
    Ferenc Puskás

Post by Ferenc Puskás Thu Nov 26, 2020 5:58 pm

Mór Thököly wrote:Da se podsetimo

The Red Army entered Bulgaria on 8 September 1944; Bulgaria declared war on Germany the next day.
    Čim je završila s administriranjem. Bez oklijevanja.

_____
    Ha rendelkezésre áll a szükséges pénz, a vége általában jó.
    Erős Pista

Post by Erős Pista Thu Nov 26, 2020 6:15 pm

Komšiluk - Page 31 3579118792 Komšiluk - Page 31 3579118792 Komšiluk - Page 31 3579118792

_____
    "Oni kroz mene gledaju u vas! Oni kroz njega gledaju u vas! Oni kroz vas gledaju u mene... i u sve nas."

Dragoslav Bokan, Novi putevi oftalmologije
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Nov 26, 2020 6:37 pm

Ferenc Puskás wrote:
    Mór Thököly wrote:Da se podsetimo

Čim je završila s administriranjem. Bez oklijevanja.
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Nov 26, 2020 8:11 pm

I odgovor stize iz srpskejugoslovenske Sparte  Komšiluk - Page 31 2304934895

https://www.vijesti.me/kolumne/489601/nekoliko-cinjenica-o-jugoslaviji-i-njenim-makedoncima
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Thu Nov 26, 2020 8:23 pm

ćaća

Post by ćaća Thu Nov 26, 2020 8:39 pm

Gnoj tatarski, solidna uvreda.
    Anonymous

Post by Guest Mon Nov 30, 2020 4:22 pm

Anonymous

Post by Guest Sat Dec 12, 2020 8:53 am

Neću da budem Švabo

Bugarska ministarka spoljnih poslova Ekaterina Zaharijeva još jednom je upozorila vlasti u Skoplju da početak pregovora sa Evropskom unijom neće biti moguć sve dok se Bugari u školskim udžbenicima nazivaju fašistima, kao i dok jezik u toj državi ne bude preimenovan u "zvanični jezik Republike Severne Makedonije".
    Bugarska insistira da se makedonski jezik nazove zvaničnim jezikom Republike Severne Makedonije, kao i da se promene udžbenici u kojima su Bugari predstavljeni kao fašisti", rekla je Zaharijeva.

Post by MNE Sat Dec 12, 2020 9:15 am

zvaničnorepublikosjevernomakedonski
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat Dec 12, 2020 9:26 am

ZJRSM
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat Dec 12, 2020 9:35 am

Alo ovakvo ludilo sa jezikom stvarno mogu samo blgari da smisle. Ali sve je to posledica Jugoslavije koja ih je razdvojila  Komšiluk - Page 31 1861198401
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat Dec 12, 2020 9:51 am

Inace, o svemu moze da se razgovara, čak i o bugarskom fašizmu tokom ww2, ali o okupaciji nema sanse da se razgovara. Argument "dočeka" je savršena glupost. "Doček" je potpuno nebitan, okupacija je istorijska i medjunarodno-pravna činjenica. Jedino na sta Bugari mogu da se vade je da nisu mogli da okupiraju nesto sto u tom trenutku ne postoji. Ali tom linijom argumentacije ne zele da se bave ni Bugari ni Makedonci.
    Sotir

Post by Sotir Sat Dec 12, 2020 10:20 am

Шта није постојало у том тренутку?
    Janko Suvar

Post by Janko Suvar Sat Dec 12, 2020 10:23 am

verovatno Makedonija
    Nektivni Ugnelj

Post by Nektivni Ugnelj Sat Dec 12, 2020 10:37 am

Pa da
    Anonymous

Post by Guest Tue Dec 15, 2020 9:43 pm

Solidno je opičena Bugarka

Били су прилично брутални према мени када сам се усудиила да изразим своје неразумевање јер су славили четрдесет година од смрти једног од најмрачнијих диктатора - Тита. За непуних десет година убио је скоро 1,7 милиона људи у бившој Југославији. И тамо га славе. Градоначелник Скопља је партијски пријатељ Заева. Тада тамо више нисам био толико популарна. „Али то је као да градоначелник Берлина долази на идеју да прослави дан Хитлерове смрти“, закључила је Захариева у интервјуу за Велт .

https://www.dw.com/mk/%D0%B7%D0%B0%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%B0-%D0%B3%D0%BE-%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BE-%D1%81%D0%BE-%D1%85%D0%B8%D1%82%D0%BB%D0%B5%D1%80/a-55944794

Post by MNE Tue Dec 15, 2020 10:08 pm

da se hoće Tito dići da krenemo svi zajedno na Bugare
    Anonymous

Post by Guest Sat Jan 23, 2021 7:43 pm

fikret selimbašić

Post by fikret selimbašić Sat Apr 17, 2021 8:36 pm

Etnolog Jasna Jojić rekla je da poslednjih godina srpski momci sve češće žene Albanke i to preko agencija za posredovanje.
    O tome svedoči i porodica nastala iz srpsko-albanskog braka u selu Sagonjevo na jugu Srbije. U selo, koje nije imalo mnogo devojaka, stigla je mlada iz Albanije. Bilo joj je teško na početku, nije znala ni jezik, bila je daleko od svoje porodice, međutim, danas nikuda ne bi išla iz Sagonjeva jer joj je tu sve što voli - i suprug i dete. Već godinama žive zajedno u srećnom braku.
    "Već 2005. sam napravila reportažu o tome da se Albanke rado udaju za Srbe. Dolazile su u južnu Srbiju. Mi imamo inače mnogo neoženjenih momaka na selu jer devojke idu u grad, međutim, posle 15-20 godina, kako se i Srbija promenila i kako modernizujemo sela, imamo internet, dobre zarade, menja se i situacija", rekla je Jojić.
    U jednoj od agencija za upoznavanje iz Albanije kažu da se Srbi koji bi da ožene Albanke neprestano javljaju. Pošalju svoju i fotografiju kuće u kojoj žive, često i sela. Javljaju se muškarci od 18 do 70 godina. Sklopljeno je dosta brakova, a razvoda nije bilo.
    U Albaniji inače živi više žena nego muškaraca.
    "Prema svetskim podacima, danas u Albaniji živi 35-40 odsto hrišćana, od toga su čak 25 odsto pravoslavci, a ima i 40 odsto ateista, videćemo da nisu daleko kulturološki od Srbije", navela je Jojić.
    U jednoj anketi u Knez Mihailovoj pitali su muškarce različitih uzrasta da li bi oženili Albanku.
    "Da li bih se oženio Albankom? Zašto da ne ako bi ispunila određene kriterijume. Zašto da ne", bio je jedan od odgovora.
    "Iskreno, ne bih, ja sam iz Crne Gore, ne bih", rekao je drugi učesnik ankete.
    Šta vi mislite o sklapanju albansko-srpskih brakova?

_____
    Međuopštinski pustolov.

Kijevljani, Kijevljani, paganski skupe. Da niste Mihajlika izdali, nikad Tatari Kijev ne bi zauzeli.

A onda, kad mjehne Raspotočje, onda je jebeno.
    Daï Djakman Faré

Post by Daï Djakman Faré Sat Apr 17, 2021 8:41 pm

fikret hadžiabdić wrote:U jednoj anketi u Knez Mihailovoj pitali su muškarce različitih uzrasta da li bi oženili Albanku.
    "Iskreno, ne bih, ja sam iz Crne Gore, ne bih", rekao je drugi učesnik ankete.

_____
    i would like to talk here about The Last of Us on HBO... and yeah, yeah i know.. the world is burning but lets just all sit and talk about television. again - what else are we doing with ourselves ? we are not creating any militias. but my god we still have the content. appraising content is the american modus vivendi.. that's why we are here for. to absorb the content and then render some sort of a judgment on content. because there is a buried hope that if enough people have the right opinion about the content - the content will get better which will then flow to our structures and make the world a better place

Post by Sponsored content

Current date/time is Sun May 12, 2024 11:31 am